• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

حسین‌خانی: اگر جاودگر داشتم، سه شکست نداشتیم!

  • کد خبر : 54192
  • 19 شهریور 1401 - 8:29
حسین‌خانی: اگر جاودگر داشتم، سه شکست نداشتیم!

سرمربی مس کرمان می‌گوید او هیج اعتقادی با جادوگری ندارد اما در دوران بازیگری شاهد این مساله بوده است.

به گزارش ایسنا، فرزاد حسین‌خانی، سرمربی مس کرمان درباره دیدار با ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر، در نشست خبری درباره شباهت تیمش به تاکتیک تدافعی ذوب آهن گفت: مطمئنا ما بازی ساده‌ای در لیگ‌برتر نداریم و فردا هم بازی خوبی جلوی تیم ذوب آهن داریم. حریف را به خوبی آنالیز کردیم و با توجه به زمان اندکی که داشتیم، نکات لازم را گوشزد کردیم. با اینکه می‌دانیم بازی سختی داریم، نمایش خوبی ارائه کنیم و باعث خوشحالی هواداران شویم.

سرمربی مس کرمان  درباره اینکه تیمش با تغییرات زیادی وارد زمین می‌شود یا خیر اظهار کرد: هنوز تصمیم‌گیری نکردیم و ان‌شاءالله تا فردا شرایط بازیکنان را می‌بینیم و به جمع‌بندی می‌رسیم.

وی درباره ایکه خیلی‌ها به او انگ جاودگری می‌زنند گفت: من در دنیای واقعی بزرگ شدم و به اینجا رسیدم. من نمی‌توان با فضای مجازی بجنگم. وقتی نمی‌توانیم بر کسی غلبه کنیم، مجبوریم او را تخریب کنیم. اگر به جادوگری بود که ما سه بار نمی‌باختیم. اتفاقاتی در بازی‌های تیم‌های رقیب ما رخ داده که اگر جادوگری باشد، آن‌ها به این مساله نزدیک‌تر هستند. توکل ما به خدا است و توکل خودمان را از دست نمی‌دهیم.

حسین‌خانی در واکنش به این سوال که آیا به جادوگری اعتقاد دارد یا خیر؟ گفت: فقط باید بخندم. شما دنبال چه می‌گردی؟ من آدمی هستم که به این مسائل اعتقاد ندارم. مگر می‌شود؟ جادوگری کجای فوتبال است؟

او در واکنش به اینکه آیا در دوران ورزشی خود شاهد مسائلی تحت عنوان جادوگری بوده است یا خیر گفت: شخصا اعتقادی ندارم و به نظرم وجود ندارد. با یکی، دو مورد در زمان بازیگری خودم رو به رو شدم که قشنگ نیست به این مسائل ورود کنم. آدم‌هایی که تلاش و مبارزه را بلد نیستند، شاید ناخودآگاه یک سری مشاوره بگیرند و به جای نامعقولی بروند. من به خاطر اینکه کاپیتان مس بودم پیشنهاد کردم تیمم مشکی بپوشد. به خاطر این سوالتان فردا هم مشکی می‌پوشم. (می‌خندد)

حسین خانی در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات زیاد در تیمش به این خاطر است که ترکیبش را نشناخته است گفت: روز به روز به یک ترکیب کامل‌تر می‌رسیم. در بازی با نساجی هم اگر حسن مرادی‌فر در برابر گل‌گهر دچار مریضی نمی‌شد با ترکیب سابق بازی می کردیم. روز به روز هماهنگ‌تر می‌شویم. روز اول از همه رسانه‌های استان خواستم ما را کمک کنند. فضای لیگ‌برتر با لیگ دسته یک متفاوت است. برای رسیدن به هماهنگی نیازمند زمان هستیم. اینجا لیگ یک نیست که در هر بازی از ما برد بخواهند. فصل قبل چیزی جز صعود نمی‌خواستید. باید افکارمان را به سمتی می‌بردیم که خواسته هواداران را برآورده کنیم. تمام تیم‌هایی که اولین بار به لیگ یک صعود می‌کنند، دنبال بقا هستند. ما تیم بسیار خوبی داریم و با جذب چند بازیکن در تعطیلات پیش رو به کیفیت بهتری می‌رسیم و اگر در نیم‌فصل نقاط ضعفی داشتیم، برطرف می‌کنیم.

وی درباره بازیکنانی که در نقل و انتقالات جذب کردند گفت: لیست مدنظر من جذب نشد اما مسئولیت نقل و انتقالات با من است. ما دنبال بازیکنانی بودیم که نتوانستیم آن‌ها را جذب کنیم. 

سرمربی مس درباره جا به جایی روی نیمکت تیم ملی و برکناری اسکوچیچ گفت: نظر من برای مسئولان مهم نیست و فقط به تغییرات احترام می‌گذارم. 

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=54192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.