• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
1

جوادی خبر داد:روزهای درخشان در انتظار بیمه سرمد

  • کد خبر : 70844
  • 15 خرداد 1402 - 18:38
جوادی خبر داد:روزهای درخشان در انتظار بیمه سرمد

اعضای هیات مدیره بیمه سرمد در همایش سالانه مدیران ستادی و شعب، در سخنان جداگانه‌ای افزایش سهم بیمه سرمد در بازار را یادآور شده و تلاش برای تثبیت آن را وظیفه همه ارکان شرکت دانسته و نقش مدیران شعب سرمد در استان‌ها را سازنده توصیف کردند.

جوادی خبر داد:
روزهای درخشان در انتظار بیمه سرمد

رییس هیات مدیره بیمه سرمد در همایش سالیانه مدیران ستادی و شعب این شرکت با اعلام رضایت از عملکرد سه ماهه اول سال‌جاری گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط هیات مدیره در نیمه اول سال‌، شاهد روزهای درخشان برای بیمه سرمد خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، سیدمهدی جوادی در همایش سالیانه مدیران ستادی و شعب این شرکت گفت: بیمه سرمد در دهمین سال فعالیت خود و با گذر از دوران پر فراز و نشیبی که طی کرده، اینک با ورود به دوران بلوغ با باز تعریف و بهبود ساختارها و روندها و محصولات، به دنبال رسیدن به نقطه ثبات و سودآوری است.

وی افزود: در طول ده سال فعالیت بیمه سرمد، روشهای مختلفی امتحان شده و در هیات مدیره طی ماه‌های گذشته به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته‌ایم و با آگاهی از آنها مسیر جدیدی را تدوین کرده‌ایم که نتایج مثبت آن با زودی در شرکت نمایان خواهد شد.

عضو هیات مدیره بیمه سرمد به دستاوردهای سه ماه اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش سرمایه، اصلاح پرتفوی شرکت در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۱ و تامین نقدینگی توسط سهامدار عمده (بانک صادرات ایران)، بخشی از فعالیتهای اثر بخش در ماه‌های گذشته بوده است.

جوادی همچنین به آئین نامه اصلاح ساختارها اشاره کرد و گفت: نگاه مدیران شرکت به شبکه فروش، نگاه ویژه‌ای است و حمایت جدی و توجه به حدود اختیارات آنها مورد تاکید هیات مدیره بیمه سرمد بوده که با انجام اصلاحات مورد نظر، حدود اختیارات نمایندگان افزایش یافته است و انتظار داریم با حمایت‌های انجام شده، شاهد سودآوری و افزایش بهره‌وری شعب باشیم.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در پایان خطاب به روسای شعب استانی تاکید کرد: سطح تعاملات روسای شعب استانی با مدیران بانک صادرات استانها افزایش یابد و ارتباط نزدیک و کسب رضایت حداکثری جزو برنامه‌های شعب استانی باشد.

زاهدنیا تاکید کرد:
از ظرفیت‌های بیمه‌ای برای سوددهی بیمه سرمد استفاده کنیم

عضو هیات مدیره بیمه سرمد در همایش سالیانه مدیران ستادی و شعب این شرکت با تاکید بر اهمیت پایداری و سودآوری شرکت گفت: در حال حاضر صنعت بیمه دارای حدود ۴۰ شرکت بیمه است و به همین میزان نیز در شرف تأسیس است و قطعا بازار این صنعت رقابتی‌تر خواهد شد، پس لازم است نگاه شعب و شبکه فروش تغییر کند و از هم اکنون با اصلاح ساختارها خود را آماده کنیم تا جزو ۵ شرکت اول در کشور باشیم.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، محمد زاهدنیا، عضو هیات مدیره و ناظر فنی این شرکت، خطاب به مدیران ستادی و شعب استانی، اظهار داشت: در شرایط فعلی فروش و بازاریابی اهمیت ویژه‌ای دارد و نمایندگان باید با علم و آگاهی و بهره مندی از  فنون روز در چرخه صنعت بیمه گام بردارند.

عضو هیأت مدیره بیمه سرمد افزود: در عصر حاضر با رقابتی شدن بازار با جذب نمایندگان در کلیه شهرهای کشور و توجه به تمام ظرفیت‌های بیمه‌ای برای سوددهی بیمه سرمد استفاده کنیم.

زاهدنیا گفت: خوشبختانه در بیمه سرمد با اصلاحات ساختاری که به تازگی انجام شده، توانایی رقابت با شرکتهای بزرگ رقیب فراهم آمده و روسای شعب باید از این فرصت به نحو مطلوب بهره‌گیری کنند تا بتوانیم به اهداف تعیین شده از سوی هیات مدیره دست یابیم.

وی اظهار داشت: در سال‌جاری همه ما به دنبال سودآوری بیشتر هستیم و این امر بدون جذب نمایندگان قوی‌تر و کارگزاران موفق و ارائه محصولات جدید امکان‌پذیر نخواهد بود و همه ارکان بیمه سرمد باید در رسیدن به این مهم به ایفای نقش موثر بپردازند و با خلق محصولات جدید پایداری و ثبات خود را حفظ کنیم.

عضو هیات مدیره بیمه سرمد در پایان به اصول مشتری مداری توسط شعب، نمایندگان و شبکه فروش اشاره کرد و گفت: احترام به مشتری‌، ارائه خدمات مشاوره‌ای صحیح و سرعت در ارائه خدمات‌، پرداخت عادلانه و منصفانه خسارت و ارزش آفرینی‌، سرلوحه‌ی کارکنان و نمایندگان بیمه سرمد است که باید ضمن رعایت آنها نام این شرکت را به خوش‌نامی حفظ کنیم.

احمدی:
تسهیل و تسریع در فروش و ارائه خدمات از استراتژی‌های جدید بیمه سرمد است.

سیدمهدی احمدی عضو هیات مدیره بیمه سرمد در همایش سالیانه مدیران ستادی و شعب این شرکت با تاکید بر روند اصلاح ساختارهای انجام شده، اظهار داشت: باید نگاه ما در بیمه سرمد به سودآوری تغییر یابد و این مهم با اصلاح ساختارها و تغییر دید مشتریان به صنعت بیمه و اعتمادسازی آنها محقق می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، سیدمهدی احمدی، ارائه طرحهای جدید برای پیشرفت بیمه سرمد را از موضوعات مهم برشمرد و گفت: بیمه سرمد در تحلیل وضعیت موجود بازار، بررسی پتانسیل‌ها، امکانات و اختیارات و ارائه طرح های جدید می تواند به قله های افتخار دست یابد.

وی ابراز داشت: تسهیل و تسریع در فروش و ارائه خدمات یکی از استراتژی‌های جدید در بیمه سرمد است.

احمدی در پایان تصریح کرد: در سال جدید باید بتوانیم با شناسایی مراحل سودآوری به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=70844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.