• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

جهش ۷ درصدی تولید تختال در فولاد هرمزگان

  • کد خبر : 46759
  • 09 خرداد 1401 - 15:47
جهش ۷ درصدی تولید تختال در فولاد هرمزگان

فولاد هرمزگان پس از کسب رکورد کیفی تختال، توانست رشد ۷٫۱ درصدی تولید این محصول در دوماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل را تحقق بخشد و نشان داد کیفیت و کمیت را با هم پیش می‌برد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان با تأکید بر تحقق رشد تولید در فولاد هرمزگان، از تولید ۲۹۵ هزار و ۱۹۸ تن تختال در فروردین و اردیبهشت سال جاری خبر داد و گفت: تولید تختال در شرکت فولاد هرمزگان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲۷۵ هزار و ۵۸۵ تن بوده، از رشد ۷٫۱ درصدی برخوردار بوده است. 

معروفخانی در ادامه بر تعهد فولاد هرمزگان به حمایت کمّی و کیفی از تولید داخل تأکید کرد و گفت: فولاد هرمزگان به‌عنوان شرکت مادر برای صنایع زیرمجموعه، وظیفه سنگینی در تحقق دستور مقام معظم رهبری برای افزایش تولید داخل و ارتقای کیفیت محصولات ایرانی بر عهده دارد و در این راستا برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته است. 

مدیرعامل فولاد هرمزگان در ادامه اظهار داشت: هماهنگی صحیح واحدهای مختلف از طریق کمیته‌های هفت‌گانه استراتژیک، تکیه‌بر توان شرکت‌های تأمین‌کننده داخلی، مدیریت صحیح و جهادی مدیران عالی و میانی شرکت، در کنار تهیه ماده اولیه باکیفیت، انجام پروژه‌های اصلاحی در خط تولید و کاهش توقفات اضطراری و کاهش پاورآن کوره‌های قوس الکتریکی، افزایش سرعت ریخته‌گری و استفاده بهینه از زمان‌ برای تولید و آماده‌به‌کاری تجهیزات و همچنین پشتیبانی و نیز حمل‌ونقل به‌موقع و سریع، همگی در افزایش تولید نقش داشته‌اند.وی در ادامه ارتقای کیفیت تختال‌های تولیدی در فولاد هرمزگان را از استراتژی‌های اصلی این شرکت خواند و گفت در اسفند و فروردین دو رکورد پیاپی در این زمینه در فولاد هرمزگان به ثبت رسید.

مدیرعامل فولاد هرمزگان با تأکید بر اینکه ارتقای کیفیت تختال باعث تولید محصول نهایی باکیفیت در صنایع پایین‌دستی خواهد شد و رضایت جامعه را از کالای ایرانی در پی خواهد داشت، این افزایش کیفیت را ضامن بقا در بازارهای جهانی و حفظ مشتریان خارجی و افزایش صادرات خواند.

معروفخانی در پایان بر لزوم تأمین انرژی تأکید کرد و گفت: تمامی این برنامه‌ها و پروژه‌ها داخل سازمانی است. ما راه را برای افزایش تولید هموار کرده‌ایم، ولی مشکل اصلی تأمین انرژی است که در این خصوص یاری دستگاه‌های ذی‌ربط برای تأمین انرژی و جلوگیری از توقف تولید و خسران صنایع پایین‌دستی الزامی است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=46759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.