• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

جمشیدیان: سپاهان هرچه در چنته دارد رو می‌کند

  • کد خبر : 49921
  • 25 تیر 1401 - 16:33
جمشیدیان: سپاهان هرچه در چنته دارد رو می‌کند

کاپیتان پیشین سپاهان می‌گوید این باشگاه هر چه در چنته دارد می‌خواهد برای قهرمانی استفاده کند.

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره فعالیت سپاهان در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: باتوجه به سرمایه‌گذاری گسترده باشگاه سپاهان، بودجه امسال بسیار بیش‌تر از سال‌ گذشته شده است و کادر فنی کنونی چند برابر گران‌تر از کادرفنی قبل هستند. سپاهان هر چه در چنته دارد را می‌خواهد برای قهرمانی استفاده کند. در لیگ تعداد محدودی بازیکن تاثیرگذار داریم و می‌شود گفت بیش از ۸۰ درصد این بازیکنان امسال جا به جا شده‌اند.

او ادامه داد: رامین رضاییان خرید مثبتی است چون همیشه عملکرد خوبی داشت و تاثیرگذار بود. دانشگر یک انتقال جنجالی بود چون از تیم قهرمان به یک تیم دیگر رفت. معمولا چنین انتقالی یا خیلی زود به نتیجه خوبی می‌رسد یا این‌که متوجه می‌شوند اشتباه کرده‌اند. حضور این دو بازیکن در تیم‌های پایتخت باعث حواشی بیش‌تری شده است اما در دو دهه اخیر بازیکنان کمی از دو تیم قرمز و آبی به سپاهان نیامده‌اند چون معمولا در اصفهان حاشیه‌های کم‌تری دارند و در آرامش بیش‌تری بازی می‌کنند.

کاپیتان پیشین سپاهان اضافه کرد: سپاهان هم باتوجه به نفراتی که در دسترس بود، سعی کرده بازیکنان جایگزین را به تیمش اضافه کند. نمی‌توانیم بگوییم عملکرد این باشگاه مثبت نبوده اما باز هم نیاز به تقویت دارند. سپاهان در پست هافبک نفوذی و خط حمله نیاز به بازیکن و ترمیم دارد. اگر بتواند در این دو پست بازیکن خوبی جذب کند، جزو مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود. آن‌ها چهار سال پیاپی مدعی بودند و این روند ادامه دارد.

او با بیان این‌که سپاهانی‌ها پا پس نکشیده‌اند و می‌خواهند یک قدم جلوتر بروند، گفت: با آمدن مورایس این مساله نشان داده شد. مربیان خارجی به جذب بازیکنان خارجی کمک می‌کنند و به نظر می‌رسد باید منتظر اضافه شدن یکی دو بازیکن خوب خارجی برای طلایی‌پوشان باشیم. امیدوارم در فصل جدید اتفاقات خوبی برای این باشگاه رخ دهد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=49921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.