• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

جلسه گزارش تدوین برنامه راهبردی پست بانک ایران با رویکرد بانکداری دیجیتال برگزار شد

  • کد خبر : 16859
  • 23 خرداد 1400 - 16:46
جلسه گزارش تدوین برنامه راهبردی پست بانک ایران با رویکرد بانکداری دیجیتال برگزار شد

با محوریت استقرار بانکداری دیجیتال؛سند راهبردی پست بانک ایران تدوین شدمدیرعامل پست بانک ایران صبح امروز(یکشنبه ۲۳ خرداد ) در جلسه گزارش تدوین برنامه راهبردی بانک، گفت: امروز پست بانک ایران صاحب سند راهبردی عملیاتی شد که سرمایه بانک است و همه کارکنان در آن تدوین و اجرای آن سهیم هستند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری مدیرعامل در این جلسه که با حضور اعضای هیات مدیره پست بانک ایزان برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه راهبردی بانک با محوریت استقرار بانکداری دیجیتال تدوین شده است، تصریح کرد: مهمترین بخش پس از این مرحله برای استفاده از دانش ایجاد شده، اجرای سند در بانک است و در این صورت برنامه منشا تحول برای بانک خواهد بود.
وی با تاکید بر آمادگی سازمانی برای اجرای برنامه های راهبردی افزود: سند تحول در لایحه های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است و بیش از یک هزار و ۲۲۴ ساعت زمان طی ۱۸ ماه صرف آن شده است. 
شیری با بیان اینکه برای جاری سازی برنامه عملیاتی کارگروه های مرتبط از امروز تشکیل شده است، ادامه داد: این کارگروه ها برای استفاده از کمک فکری نخبگان سازمانی از عضو هیات مدیره تا کارشناس شکل گرفته است.
مدیرعامل پست بانک ایران، با اشاره به ارائه گزارش کارگروه ها مطابق برنامه زمان بندی شده، گفت: بر اساس سند راهبردی دو عضوهیات مدیره اجرایی شدن این برنامه را رصد می کنند.
شیری اجرای کامل تمام برنامه های سند راهبردی بانک را شرط موفقیت آن دانست و تصریح کرد: برای موفقیت در اجرای این سند، برگزاری دوره های آموزشی مرتبط برای کارکنان به جد پیگیری و اجرا می شود.
در ادامه این جلسه، اعضای هیات مدیره و مشاورین در مورد نحوه تدوین سند و اجرای آن در بانک نکاتی را مطرح کردند. 
بر اساس این گزارش، سند راهبردی پست بانک ایران توسط معاونت سازمان و برنامه ریزی و با همکاری مشاورین و مدیران بانک تدوین شده و شامل ۷۹ برنامه عملیاتی است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=16859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.