• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

جلسه شورای مدیران بیمه سرمد با روسای شعب و مدیران استانی

  • کد خبر : 13886
  • 12 اردیبهشت 1400 - 16:17
جلسه شورای مدیران بیمه سرمد با روسای شعب و مدیران استانی

در جلسه آنلاین شورای مدیران بیمه سرمد با روسای شعب، عملکرد سال گذشته شعب این شرکت بررسی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اولین جلسه شورای مدیران بیمه سرمد با روسای شعب و مدیران استانی در سال ۱۴۰۰ به دلیل شرایط کرونا در کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد. 

در این جلسه، عملکرد شعب استانی بیمه سرمد در سال ۹۹ بررسی شد و مدیرکل برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات گزارشی از نقاط ضعف و قوت آنها را ارائه کرد. مهدی مهدوی قائم مقام مدیرعامل نیز، برنامه راهبری و استراتژیک شرکت در سال ۱۴۰۰ را برای مدیران ستادی و استانی تشریح کرد. 

در ادامه جلسه، چند تن از مدیران شعب استانی سرمد نیز، نقطه نظرات خود را درباره مشکلات سال گذشته و برنامه‌های سال ۱۴۰۰ بیان کردند. 

دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد نیز در این جلسه از عملکرد مدیران ستادی و استانی شرکت و تحقق هدفی بالاتر از اهداف هیات مدیره در سال ۹۹ تقدیر و تشکر کرد. وی ابراز امیدواری کرد که بیمه سرمد در سال ۱۴۰۰ نیز با ارائه خدمات بهتر، طراحی محصولات جدید و نوین و فعال‌تر شدن شبکه فروش بتواند، رشد و توسعه خود را ادامه بدهد. 

وی هم‌چنین از کلیه پرسنل شرکت برای تحقق پرتفوی ۱۶۰۰ میلیاردی تقدیر و تشکر کرد. 

در پایان نیز، غلامرضا تاجگردون مدیرعامل بیمه سرمد، ضمن تشکر از برنامه‌ها و عملکرد شرکت در سال گذشته، به سوالات و ابهامات برخی روسای شعب سرمد پاسخ و قول مساعدت داد. 

مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به موفقیت‌های سال‌های اخیر سرمد و عملکرد مناسب آن گفت: تلاش می‌کنیم نقاط قوت شرکت را تقویت کنیم تا موجب موفقیت هرچه بیشتر بیمه سرمد بشویم و اتفاقات بهتری را برای شرکت رقم بزنیم. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=13886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.