• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

جعفری: لزوم ایجاد جذابیت در بسته های سرمایه گذاری طرح احیا و فعالسازی معادن کوچک / کریم نژاد: امسال ۳۰بسته سرمایه گذاری برای احیای معادن کوچک تعریف شده است

  • کد خبر : 54492
  • 21 شهریور 1401 - 18:58
جعفری: لزوم ایجاد جذابیت در بسته های سرمایه گذاری طرح احیا و فعالسازی معادن کوچک / کریم نژاد: امسال ۳۰بسته سرمایه گذاری برای احیای معادن کوچک تعریف شده است

رئیس هیات عامل ایمیدرو بر لزوم ایجاد جذابیت و انگیزه در بسته های سرمایه گذاری طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک مقیاس تاکید کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، وجیه اله جعفری، رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشست با مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بر لزوم ایجاد جذابیت و انگیزه در بسته های سرمایه گذاری طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک مقیاس تاکید کرد و گفت: باید نگاه به سرمایه گذاری متفاوت از واگذاری معدن باشد چرا که یک سرمایه گذار به خوبی می تواند بهترین پیمانکاران فنی را نیز به کار گیرد.
جعفری ضمن اشاره به اهمیت انعطاف پذیری و اجرای صحیح فعال سازی در بسته های سرمایه گذاری افزود: توجه سازمان صمت استان ها به احیا و فعال سازی معادن کوچک مقیاس می تواند اشتغال پایدار و رشد اقتصادی را برای مردم منطقه به ارمغان آورده و آن مناطق را از مزایای حاصل از اجرای این طرح ها بهره مند گرداند.
خدایار کریم نژاد، سرپرست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز اظهار کرد: طی سال جاری ۳۰ بسته سرمایه گذاری در ۱۹ استان در نظر گرفته شده است. وی تصریح کرد: به سبب اینکه سازمان صمت استان زنجان از پیشگامان این حوزه است، اولین پایلوت در استان زنجان اجرا خواهد شد.
کریم نژاد ادامه داد: دو بسته سرمایه گذاری در محدوده های معدنی آهن بلوک زرین آباد و ماه نشان تعریف شده است که اسناد مزایده آنها این هفته نهایی شده و به زودی به فراخوان گذاشته می شوند.
همچنین طی این نشست محمد رضا کریمی مدیر اقتصادی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی به همراه مدیران سازمان صمت این استان به بیان مسائل بسته های سرمایه گذاری طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک مقیاس پرداختند تا راهکارهای مناسب مورد بررسی قرار گیرد.
علاوه بر این، نحوه امتیاز دهی، قیمت گذاری، نوع مجوز، حریم بین محدوده ها و ایجاد جذابیت برای سرمایه گذاران جهت تحقق اهداف فعال سازی معادن نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=54492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.