• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

جشن بزرگداشت روز مرد و افتتاح فروشگاه حکیم

  • کد خبر : 39729
  • 27 بهمن 1400 - 10:29
جشن بزرگداشت روز مرد و افتتاح فروشگاه حکیم

به مناسبت فرا رسیدن میلاد عطرآگین معلم عالم امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام مراسمی‌باشکوه همزمان با افتتاح فروشگاه‌ بزرگ و فاخر حکیم برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ روز دوشنبه مورخ بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری، در روزهای تعالی توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و مقارن با میلاد فرخنده حضرت علی علیه السلام و روز مرد، با حضور حداکثری پرسنل این بنگاه اقتصادی، مدیران ارشد، مقامات استانی و مشتریان همیشه وفادار رفاه، فروشگاه نوین حکیم در غرب پایتخت آغاز به خدمت‌رسانی نمود‌.

جشن بزرگداشت روز مرد

در این جشن که بخش‌های جذابی همچون: اجرای موسیقی سنتی زنده، اجرای کمدین محبوب حسن ریوندی، آتش‌بازی و … به همراه داشت از پرسنل منتخب رفاه در تخصص‌های مختلف تقدیر و قدردانی به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود به ایشان اهدا شد.

افتتاح فروشگاه حکیم و امتداد قدرت‌نمایی رفاه

فروشگاه حکیم واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی تهران با بیش از ۹۵۰ متر مربع سطح فروش نوین با غرفه‌های تخصصی متعددی همچون: بیکری، قصابی، میوه و سبزیجات، لوازم خانگی، پوشاک و منسوجات، کترینگ و … و همچنین امکانات رفاهی مانند: پارکینگ اختصاصی، دسترسی آسان برای ساکنین غرب پایتخت، تخفیفات همیشگی و دامنه گسترده تنوع کالایی همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳ آماده میزبانی از مشتریان همیشه وفادار رفاه است‌.

بخشی از سخنرانی مدیرعامل

جناب آقای دکتر رسول محمدی عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه ضمن تبریک میلاد عطرآگین امیرالمومنین علیه السلام و روز مرد گفت: شاید در بهمن ماه سال جاری یکی از پرفروغ‌ترین ماه‌های رفاه از بدو تاسیس تا کنون را شاهد هستیم، شاید به کلام ساده باشد که تنها در یک ماه با وجود این حجم از ناملایمات اقتصادی بیش از چهل هزار متر مربع سطح فروش روز دنیا به خانواده معظم رفاه اضافه شده است.
شاید در کلام ساده باشد اما در عمل کاری بسیار بزرگ و دشوار انجام شده است، این اتفاق متفاوت و خوشایند را مدیون والامردان و شیر زنان این خانواده بزرگ هستیم.

ظرفیت‌های پنهانی در رفاه وجود داشت که پس از خصوصی‌سازی کشف شد و چنین رشد چشمگیری به همت همکارانم رقم زده شد.

اما این ابتدای راه است و شاید پانزده درصد از مسیر را طی کرده‌ایم و راه پر فراز و نشیبی را پیش رو داریم و باید با همتی بیشتر پیشروی کنیم و نیاز است تا آستین‌ها را بالا نگه داریم و با انرژی و سرعت بیشتری این اتفاقات درخشان را ادامه دهیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=39729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.