به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، در اولین جلسه هم اندیشی مدیران ستادی و شعب بیمه رازی که در مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد، علیرضا حجتی با اشاره به اجرای طرحهای بانک- بیمه بیمه رازی در حوزه بیمههای عمر (همای رازی) گفت: در سال جاری فرآیند برگزاری جشنوارههای فروش بیمه رازی با محوریت شبکه فروش و شعبه بازطراحی خواهد شد.
مدیرعامل بیمه رازی افزود: در فرآیندهای بیمهگری بیمه رازی کیفیت و کمیت در کنار یکدیگر مورد توجه قرار خواهد گرفت و این در کنار آن جلب رضایت بیمه گزاران و شرکتهای همکار همچون مراکز درمانی طرف قرارداد بسیار مهم و در ارجحیت امور قرار دارد.
او یادآور شد: در راستای جلب نظر مشتریان و ارائه خدمات برخط و بهروز فرآیند اجرای امور برخی واحدها همچون مرکز ارتباط ۲۴ ساعته شرکت بیمه رازی تغییر خواهد کرد و از سوی دیگر مدیریت بیمهگزاران شرکتی شرکت بیمه رازی با برنامه و اهداف بهروز در کنار دیگر واحدها به ارائه خدمات به مشتریان و بیمهگزاران میپردازد.
حجتی وصول مطالبات را یکی از مهمترین وظایف در شرکت دانست و خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته وصول مطالبات روند مناسبی را طی کرده و این موضوع تاثیر قابل توجهی بر ارائه خدمات مناسب به بیمهگزاران و مشتریان دارد.