• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

جزییات ردمی K50 اولترا و شیائومی Mix Fold 2 در آستانه عرضه

  • کد خبر : 50716
  • 05 مرداد 1401 - 15:32
جزییات ردمی K50 اولترا و شیائومی Mix Fold 2 در آستانه عرضه

بر اساس گزارش‌های جدید به نظر می‌رسد گوشی «ردمی K50 اولترا» (Redmi K50 Ultra) در نزدیکی زمان عرضه خود بار دیگر خودنمایی کرده و این بار Mix Fold 2 نیز به آن ملحق شده است. با توجه به این موضوع در این مطلب به جزییات ردمی K50 اولترا و شیائومی Mix Fold 2 در آستانه عرضه آن‌ها می‌پردازیم که برای اطلاع بیشتر می‌توانید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

همان طور که می‌دانید این روزها شایعات فراوان برای گوشی ردمی K50 اولترا شیائومی همچنان ادامه دارد و هر روز جزییات بیشتری درباره آن منتشر می‌شود. هفته گذشته، به نظر می‌رسید که اخبار مربوط به اطلاعات غیررسمی منتشر شده نشان می‌دهد که شیائومی می‌تواند مدل برتر خود را برای عرضه در ماه آینده آماده کند. از آن جایی که این مدل اکنون گواهینامه‌های بیشتری را در چین دریافت کرده است، این اطلاعات اهمیت زیادی پیدا می‌کنند.

جزییات ردمی K50 اولترا می‌گویند که دارای شماره مدل ۲۲۰۸۱۲۱۲C یا L12 است و در دو مدل یکی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و دیگری با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود.

شیائومی Mix Fold 2

به جز ردمی K50 اولترا گوشی پریمیوم دیگری نیز وجود دارد که نسخه جدیدی از گوشی‌های تاشوی شیائومی است. شیائومی Mix Fold 2 با حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی، خود را به عنوان یکی از ممتازترین پیشنهادات این کمپانی در سال جاری مطرح کرده است. این گوشی نیز با شماره مدل ۲۲۰۶۱۲۱۸C یا L18 گواهینامه‌های بیشتری را در چین دریافت نموده و به نظر می‌رسد در دو مدل عرضه خواهد شد: مدل اول با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و مدل بعدی SKU 1 ترابایتی گران‌تر.

زمان عرضه

این واقعیت که هر دو دستگاه در یک روز بایگانی شده‌اند ممکن است نشان دهنده تصمیمات برنامه‌ریزی شده شیائومی برای عرضه آن‌ها در یک رویداد مشترک باشد. از آن جایی که هر دو گوشی دارای پردازنده‌های جدید اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ کوالکام خواهند بود، تقریبا به طور قطع در خارج از چین فروخته نخواهند شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.