• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

جزئیات بیشتری از قابلیت اجرای واتساپ روی چند دستگاه فاش شد

  • کد خبر : 14278
  • 19 اردیبهشت 1400 - 20:20
جزئیات بیشتری از قابلیت اجرای واتساپ روی چند دستگاه فاش شد

شایعه‌ها می‌گویند استفاده از واتساپ روی چند دستگاه قرار است به‌زودی ممکن شود. اخیرا جزئیات بیشتری درباره‌ی نحوه‌ی کارکرد این قابلیت واتساپ فاش شده است.

سال گذشته‌ی میلادی، گزارشی اعلام کرد واتساپ (WhatsApp) روی قابلیت جدیدی کار می‌کند تا کاربران بتوانند از یک حساب کاربری روی چند دستگاه استفاده کنند. ماه گذشته‌ی میلادی، اطلاعات جدیدی ادعا کردند انتقال تاریخچه‌ی چت واتساپ بین اندروید و iOS ساده‌تر می‌شود و همین موضوع به‌‌نوعی نشان داد که قابلیت جدید واتساپ به مرحله‌ی انتشار نزدیک‌تر شده است. به‌گزارش اندروید پلیس، اخیرا جزئیات اضافه‌ای درباره‌ی نحوه‌ی کارکرد این قابلیت واتساپ منتشر شده است. 

اسکرین شات فاش شده قابلیت چند دستگاهی واتساپ / WhatsApp

نسخه‌ی بتای ۲.۲۱.۱۰.۶ واتساپ نشان می‌دهد که کاربران این پیام‌رسان در آینده چگونه می‌توانند مکالمات را در بین دو دستگاه همگام‌سازی کنند. در ابتدا، تصور می‌شد که صرفا چت‌ها از دستگاهی به دستگاه دیگر منتقل شوند؛ بااین‌حال، ظاهرا چت‌های هر دو دستگاه به‌طورمداوم همگام‌سازی می‌شوند. فرایند همگام‌سازی مواردی نظیر پیام‌های سنجاق‌شده و ستاره‌دار را نیز شامل می‌شود. جالب است که حذف‌کردن پیامی روی دستگاه اول باعث حذف آن در دستگاه دوم نمی‌شود؛ مگر اینکه آن پیام را برای تمام گیرندگان پاک کنید. قابلیت جدید واتساپ فعلا مراحل توسعه را می‌گذراند و دردسترس نیست؛ حتی برای کاربران نسخه‌ی بتا. به‌نظر می‌رسد زمان خیلی زیادی تا فراهم‌شدن امکان استفاده از واتساپ روی چند دستگاه باقی نمانده است. تلگرام، رقیب بزرگ واتساپ، برخلاف این پیام‌رسان از سرورهای ابری استفاده می‌کند و فایل‌ها و تنظیمات آن در بین تمام دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=14278

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.