• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

جزئیات برگزاری دومین دوره جشنواره دانش آموزی انشانویسی

  • کد خبر : 603
  • 26 مهر 1399 - 12:20
جزئیات برگزاری دومین دوره جشنواره دانش آموزی انشانویسی

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، جزئیات برگزاری دومین دوره جشنواره دانش آموزی انشانویسی را تشریح کرد.

به گزارش تجارت گردان، مهدی احمدی در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، با اشاره به جزئیات برگزاری جشنواره انشانویسی اظهار داشت: این جشنواره برای دومین بار است که توسط بانک مسکن اجرا می شود و هدف از آن پرورش قوه استدلال و دقت دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه تقویت قوه تخیل دانش آموزان یکی از مهمترین مقدمات انشانویسی است، افزود: با همین رویکرد بانک مسکن تصمیم به برگزاری چنین جشنواره ای گرفته و دومین دوره این جشنواره نیز با هدف ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با تاکید بر اینکه این بانک علاوه بر مسئولیت های محوله در حوزه نظام بانکداری، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی نیز در بخش های مختلف گام برداشته است، ادامه داد: جشنواره دانش آموزی یکی از همین برنامه ها است که با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی برگزار می شود.

احمدی ادامه داد: در انتخاب موضوع نیز تلاش شده تا عنوانی متناسب با شرایط و دربرگیری جامعه در نظر گرفته شود و در نهایت موضوع «دنیای من با بودن تو زیباست» انتخاب شده است.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با بیان اینکه تمامی دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می توانند در این جشنواره شرکت کنند، گفت: دانش آموزان متقاضی باید در برگه انشا علاوه بر درج اطلاعات اولیه خود، اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، مقطع تحصیلی و شماره تماس خود را اعلام کنند.

این مقام مسئول در بانک مسکن با اشاره به جوایز این دوره گفت: برای دومین دوره جشنواره سراسری انشانویسی ۲۰ میلیون ریال جایزه به ۱۵ نویسنده انشای برگزیده شده پرداخت خواهد شد.

احمدی درباره نحوه گزینش و داوری انشاها نیز گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده قرار است انشاها در هر مقطع تحصیلی به صورت جداگانه داوری شود و برای هر مقطع ۵ جایزه در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش طبق شرایط اعلام شده برای شرکت در دومین جشنواره سراسری انشانویسی، متقاضیان باید حداکثر در دو صفحه A4 انشای خود را بنویسند و متن ارسالی باید دست نوشته خود دانش آموز باشد چرا که متون کپی شده در مرحله داوری حذف خواهد شد.

همچنین فایل ها باید با فرمت word یا jpg بارگذاری شوند و حداکثر حجم فایل ها باید ۵ مگابایت باشد.

بر این اساس آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان آبان ماه سال جاری خواهد بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.