• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

جاماندگان سود سهام عدالت، اطلاعات بانکی خود را اصلاح کنند

  • کد خبر : 60400
  • 26 آذر 1401 - 15:20
جاماندگان سود سهام عدالت، اطلاعات بانکی خود را اصلاح کنند

حسین قشمی گفت: افرادی که دوره‌های قبل برای آن‌ها سود سهام عدالت واریز نشده، می‌توانند با اصلاح مشکلات حساب بانکی خود، در لیست واریزی‌های جدید قرار بگیرند.

 حسین قشمی گفت: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی وجوه، سود سهام عدالت را از طریق شبکه بانکی به حساب سهامداران واریز می‌نماید و در صورت وجود هر گونه اشکال در حساب شبای افراد، مبلغ واریز شده برگشت خورده و تا زمانی که حساب مذکور اصلاح نشود هیچ‌گونه کنترلی بر روی واریز موفق آن در دست ما نیست. این شرکت در چند مرحله اقدام به واریز مجدد سود به حساب اشخاصی که موفق به دریافت سود نشده‌اند نموده ولی برخی از آن‌ها مجددا برگشت خورده و واریز نشده است.

او می‌گوید: به همین منظور سهامدارانی که تاکنون موفق به دریافت سود سهام عدالت در دو سال گذشته نشده‌اند می‌بایست نسبت به رفع اشکال شماره شبای نامعتبر خود اقدام کنند.

او می‌گوید:شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت از مهم‌ترین دلایلی است که تاکنون سود به حساب گروهی از سهامداران محترم سهام عدالت واریز نشده است.

قشمی گفت: در خصوص اطلاع‌رسانی دلایل عدم واریز سود به حساب برخی از سهامداران، بانک‌های عامل پس از انجام فرآیند واریز سود گزارشات یکسان و یک شکلی به شرکت ما ارسال نمی‌کنند و به همین علت پاسخگویی به سهامداران محترم مشکل خواهد شد، ولی با این‌ حال همکاران مرکز تماس شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اقدام به یکسان‌سازی گزارشات نموده و در پاسخگویی به این عزیزان حداکثر راهنمایی را انجام می‌دهند.

او می‌گوید: در کل واریز سود سهام عدالت منوط به واریزی سود از سوی شرکت‌ها است، اما تا فرصت وجود دارد افرادی که دوره‌های قبل برای آن‌ها سودی واریز نشده می‌توانند با اصلاح مشکلات حساب بانکی مطرح شده در لیست واریزی‌های جدید قرار گیرند.

به گفته او: همچنین مرکز تماس سپرده‌گذاری مرکزی با شماره ۱۵۶۹ آماده پاسخگویی به ذینفعان است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.