• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

ثبت ۸ رکورد تولیدی حاصل کار جهادی در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی»

  • کد خبر : 43987
  • 05 اردیبهشت 1401 - 10:17
ثبت ۸ رکورد تولیدی حاصل کار جهادی در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی»

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به کارنامه تولیدی فروردین ماه سال جاری، گفت: همت و تلاش جهادی پرسنل شرکت مس باعث شد تا بتوانیم رکوردهای قابل توجهی را در زمینه تولید مس کاتد، کنسانتره مس و اسید سولفوریک به ثبت برسانیم.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، دکتر «علی رستمی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با تولید ۲۶،۶۷۳ تن مس محتوی معدنی در فرودین ماه سال ۱۴۰۱ رشد ۹ درصدی رقم خورد.
مدیرعامل شرکت ملی مس با اشاره به نتایج گزارش های تهیه شده در زمینه تولید و عملکرد شایسته پرسنل زحمت کش در جهت پیشرفت شرکت، گفت: خوشبختانه گزارش ها  نشان می دهد شرکت مس در سال جدید در مسیر رشد و ترقی با سرعت حرکت می کند.  
دکتر رستمی با اشاره به این که مقام معظم رهبری سال۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغالزایی» معرفی کردند، تأکید کرد: شرکت ملی مس در همین راستا برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ تمرکز بر افزایش تولید را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
دکتر رستمی میزان تولید کاتد در فروردین ماه سال جاری را ۲۵،۱۴۵ تن اعلام کرد و افزود: میزان تولید کاتد در سال گذشته ۲۴،۶۱۵ تن بوده است که امسال نسبت به برنامه با رشد ۴ درصدی همراه بوده است.  
مدیرعامل شرکت ملی مس در ادامه به رشد ۱۰ درصدی تولید کنسانتره مس اشاره کرد و افزود:  امسال به یاری خداوند و زحمات پرسنل پرتلاش و ولایت مدار شرکت توانستیم تولید کنسانتره مس را به ۱۱۱،۲۳۷ تن برسانیم که البته این میزان در سال گذشته ۱۰۹،۱۴۴ تن بوده است.
وی افزود: میزان تولید اسید سولفوریک در فروردین ماه سال گذشته ۶۴،۰۷۶ بوده که در سال جاری با ثبت ۸۵،۸۸۲ تن نسبت به برنامه ۳۵ درصد پیشی گرفته است.    
رستمی در ادامه به رکورد‌های به دست آمده در تولیدات شرکت ملی صنایع مس ایران در فروردین ماه سال جاری اشاره کرد و گفت:  تولید ۴ میلیون و ۸۱۷ تن سنگ سولفوری نسبت به برنامه با رشد ۷ درصدی همراه بوده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=43987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.