• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

ثبت رکورد عملیات اساسی با اتکا به تولیدات دانش‌بنیان داخلی بدون حضور کارشناسان خارجی در پتروشیمی مهر/ جهش ۲۷ درصدی عملیات لجستیک صادراتی مهر در شرایط تحریم!

  • کد خبر : 44978
  • 20 اردیبهشت 1401 - 18:00
ثبت رکورد عملیات اساسی با اتکا به تولیدات دانش‌بنیان داخلی بدون حضور کارشناسان خارجی در پتروشیمی مهر/ جهش ۲۷ درصدی عملیات لجستیک صادراتی مهر در شرایط تحریم!

شرکت پتروشیمی مهر با اتکا به توان مهندسین و متخصصین ایرانی و با استفاده از تولیدات دانش بنیان داخلی، توانست در دو ماه گذشته چهار رکورد سرعت عملیات موفق تعمیرات اضطراری، رکورد جدید صادرات پلی اتیلن سنگین، رکورد جدید فروش تجمیعی داخلی و صادراتی و رکورد جدید عملیات Production Dispatched‏ را به ثبت برساند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی پتروشیمی مهر، این شرکت در فروردین ماه ۱۴۰۱ موفق شد، بهترین آمار انجام موفق عملیات تعمیرات اضطراری تجهیز گیربکس میکسر اکسترودر Extruder Main Motor Gear Reducer‏ را ثبت کند.
این عملیات در حالی در ۷ روز و با اتکا به توان مدیریتی و تولیدات دانش بنیان داخلی و بدون حضور کارشناسان خارجی به پایان رسید که تعمیرات اساسی همین تجهیز در سال ۱۳۹۵ (۲۰۱۶)، با حضور و نظارت شرکت سازنده ژاپنی (. Kobel CO‏) در مدت ۱۴ روز انجام شده بود و در حالی پیش از این گزارش‌های لزوم تعمیرات اساسی این تجهیز از سال۱۳۹۸ ارائه شده بود که انجام این تعمیرات در آخرین روزهای برنامه‌ریزی تعمیرات اساسی آذر ماه سال ۱۴۰۰ منتفی شده بود.
همچنین سه رکورد مهم عملیاتی دیگر این مجتمع در دوران جدید مدیریتی در دو ماه اسفند ۱۴۰۰ و فروردین ۱۴۰۱ به ثبت رسید.
رکورد جدید صادرات پلی اتیلن سنگین پتروشیمی مهر در حالی در این مدت ثبت شد که بیش از پنج درصد از رکورد قبلی ثبت شده در سال‌های پیش است، همچنین رکورد جدید فروش تجمیعی داخلی و صادراتی این پتروشیمی ۷ درصد پیش از رکورد قبلی است.
پتروشیمی مهر همچنین موفق شد رکورد جدید عملیات لجستیک صادراتی در زمینه میزان محصولی خروجی از انبار را در این مدت کوتاه به ثبت برساند که ۲۷.۵ درصد بیش از رکورد قبلی این شرکت در سال ۱۳۹۶ و در زمان غیرتحریمی است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.