• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
0

تیم فوتسال کارآفرین قهرمان جام صنعت بانکداری کشور شد

  • کد خبر : 59000
  • 05 آذر 1401 - 15:58
تیم فوتسال کارآفرین قهرمان جام صنعت بانکداری کشور شد

مسابقات قهرمانی فوتسال جام صنعت بانکداری کشور با قهرمانی بانک کارآفرین به پایان رسید .

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، روز گذشته تیم فوتسال این بانک بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل تیم بانک سامان، توانست بعنوان قهرمان این رقابت ها، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
رقابت های فوتسال صنعت بانکداری با حضور ۲۰ تیم از بانک‌های خصوصی و دولتی؛ و شرکت‌‌های انفورماتیک از روز جمعه ۲۹ مهرماه آغاز شد و با برگزاری مسابقات دور مقدماتی و یک چهارم نهایی پیگیری شد تا در نهایت ۸ تیم برنده با رقابت با یکدیگر راه یافته گان به مرحله نهایی را مشخص کردند.
بر اساس این گزارش تیم فوتسال بانک کارآفرین در نخستین بازی خود در روز پنج شنبه پنجم آبان ماه به مصاف تیم بانک مرکزی رفت و این تیم را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد.دومین بازی در روز ششم آبان ماه مقابل تیم شرکت مهندسی خرسند انجام و با پیروزی۲ بر یک تیم کارآفرین ادامه یافت.

قهرمانی فوتسال
همچنین تیم فوتسال بانک کارآفرین در سومین بازی خود در روز جمعه ۲۰ آبان ماه به مصاف تیم پرشیا سیستم رفت و در یک بازی بسیار نزدیک و زیبا توانست در ضربات پنالتی پیروز میدان شد. و در آخرین مسابقه پیش از فینال نیز تیم بانک کارآفرین موفق شد تیم قدرتمند بانک شهر بانتیجه۴ بر ۳ شکست داده و راهی مسابقات فینال شود.
در مسابقه فینال که با حضور علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان، مهدی سیف علی شاهی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین، دکتر خلیل الله موفق معاون مدیرعامل بانک در توسعه سرمایه انسانی و سید جلال مسعودیان معاون مدیرعامل در فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران بانک سامان، بانک کارآفرین و تماشاگران دو تیم، برگزار شد ؛ شور و هیجان خاصی در ورزشگاه برقرار بود.

گفتنی است تیم فوتسال بانک کارآفرین، به مدیریت علیرضا کشاورز، سرپرستی قربان پورشعبان، سرمربیگری میشل پطروس، مربیگری محمود قاضی و حمید آیت زاده به میدان رفته و به مقام قهرمانی رسیدند.
اعضای تیم فوتسال بانک کارآفرین را مهدی مبارکی(دروازه بان)، مهران شریفیان (دروازه بان)، اکبر پناهی،عباس رنجبر زاده، مسعود سعادتی،فرشید بابایی ارس، محمداسدی،محسن فدایی، علیرضا ابراهیمی ورمله، اشکان لشگری فرد، علی خدری، امیرحسین سمندری،امیر رمضانی، سپهر یزدانی ملاطی،محمد کرمی ،مصطفی قاسمی ایمچه تشکیل می دهند.برای مشاهده گزارش تصویری این مسابقه کلیک کنید

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=59000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.