• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
3

تکلیف فینالیست در منچستر مشخص خواهد شد؛ توقف خانگی رئال‌مادرید در مقابل سیتی

  • کد خبر : 69364
  • 23 اردیبهشت 1402 - 7:00
تکلیف فینالیست در منچستر مشخص خواهد شد؛ توقف خانگی رئال‌مادرید در مقابل سیتی

تیم فوتبال رئال‌مادرید در خانه با تساوی یک بر یک مقابل منچسترسیتی متوقف شد.

 دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و منچسترسیتی در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با قضاوت آرتور دیاز برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی قدم به این مسابقه گذاشتند که چند روز پیش با برتری در مقابل اوساسونا فاتح کوپا دل ری شده‌ بودند و با توجه به از دست رفتن شانس قهرمانی در لالیگا، آن‌ها اولویت خود را موفقیت در عرصه اروپایی قرار داده‌ بودند.

رئال‌مادرید پس از شکست دادن چلسی و لیورپول در سانتیاگو برنابئو، به دنبال قربانی انگلیسی دیگری در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا می‌گشتند.

در مقابل شاگردان پپ گواردیولا که در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند و موفق شده‌اند که به فینال جام حذفی انگلیس نیز صعود کنند، با رویای کسب سه گانه پا به این مسابقه گذاشتند. از طرفی دیگر به دنبال انتقام گرفتن از رئال بابت شکست و حذف سال گذشته خود در همین مرحله توسط کهکشانی‌ها نیز بودند.

میلیتائو به دلیل محرومیت و فرلاند مندی به دلیل مصدومیت در این دیدار برای رئال‌مادرید غایب بودند و در مقابل ناتان آکه به دلیل مصدومیت در لیست تیم فوتبال منچسترسیتی حضور نداشت.

کارلو آنچلوتی با حضور بر روی نیمکت رئال‌مادرید در بازی امشب به رکورد بیشترین تعداد بازی برای یک سرمربی در تاریخ لیگ قهرمانان رسید. آنجلوتی با ۱۹۰ بازی در کنار سرالکس فرگوسن قرار گرفت.

منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت، رئال‌مادرید نیز چشم به ضدحمله‌ها روی سرعت بالا وینیسیوس جونیور و رودریگو دوخته بود. ۱۵ دقیقه ابتدایی دیدار کورتوا موفق شد ۲ بار شوت‌های دی‌بروینه و رودری را راهی کرنر کند.

اولین موقعیت جدی رئالی‌ها در دقیقه ۲۵ روی اشتباه رودری و فرار وینیسیوس از جناح راست خط دفاعی سیتی به دست آمد که پاس در عرض خطرناک این بازیکن را به زیبایی روبن دیاز از جلوی پا بنزما دفع کرد.

در دقیقه ۳۶ اولین شوت در چارچوب رئالی‌ها تبدیل به گل شد. حرکت پا به توپ کاماوینگا از جناح راست خط دفاعی سیتی با پاس به وینیسیوس جونیور همراه شد و این ستاره برزیلی با یک شوت زیبا و تماشایی از پشت محوطه جریمه موفق شد توپ را دور از دستان ادرسون به تور دروازه منچسترسیتی برساند و گل اول رئال‌مادرید را به ثمر برساند.

در نهایت نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر رئال‌مادرید به پایان رسید. برخلاف نیمه اول این رئالی‌ها بودند که نیمه دوم را بهتر آغاز کردند، همکاری عالی بازیکنان رئال در دقیقه ۴۶ بنزما را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و ضربه کاپیتان رئال را استونز با یک تکل عالی راهی کرنر کرد.

۲ دقیقه بعد اما فرار دی‌بروینه و ضربه این بازیکن با سیو استثنایی کورتوا از دست رفت تا یک بار دیگر این دروازه‌بان بلژیکی مانع از بازشدن دروازه رئال‌مادرید در این دیدار شود.

سرانجام قفل دروازه رئال‌مادرید در دقیقه ۶۷ به دست کوین دی‌بروینه باز شد. پاس گوندوگان در پشت محوطه جریمه رئال به دی‌بروینه رسید و ضربه تماشایی و پرقدرت این بازیکن دور از دستان کورتوا وارد دروازه رئال‌مادرید شد.

در دقیقه ۷۸ ارسال تونی کروس از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر کریم بنزما همراه بود که ادرسون با یک واکنش تماشایی مانع از گلزنی کاپیتان رئال‌مادرید در این دیدار شد.

شوت پرقدرت اورلین شوامنی در دقیقه ۹۰ به شکل خطرناکی از بالا دروازه سیتی راهی اوت شد و در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب رئال‌مادرید:

کورتوا، کارواخال، آلابا، کروس، بنزما، مودریچ، کاماوینگا، والورده، وینیسیوس جونیور، رودریگو، رودیگر

سرمربی: کارلوآنچلوتی

ترکیب منچسترسیتی:

ادرسون، واکر، استونز، دیاز، آکانجی، رودری، گوندوگان، دی‌بروینه، برناردو سیلوا، گریلیش، هالند

سرمربی: پپ گواردیولا

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.