• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

تولید تاریخی در شهربابک

  • کد خبر : 26143
  • 11 مهر 1400 - 16:44
تولید تاریخی در شهربابک

مدیر مجتمع مس شهربابک از ثبت رکوردهای جدید تاریخی در تولیدات شهریورماه و نیمه نخست سال ۱۴۰۰ مجتمع خبر داد که از آغاز فعالیت این مجتمع تاکنون بی‌سابقه بوده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، حسین ابراهیمی‌نسب مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: در سال تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها با تلاش و کوشش حداکثری همکاران و حمایت مدیران ارشد، مجتمع مس شهربابک موفق به ثبت چندین رکورد جدید در تولیدات خود شده است.
وی افزود: کاتد تولیدی پالایشگاه خاتون آباد در شهریورماه ۱۴۰۰ بالغ بر ۹۹۰۹ تن بوده در حالیکه بالاترین رکورد قبلی در مردادماه ۹۷۹۵ تن بوده است که ۱،۲  درصد افزایش نسبت به رکورد قبل را نشان می‌دهد.
ابراهیمی نسب ادامه داد: همچنین پالایشگاه خاتون‌ آباد در نیمه نخست سال جاری موفق به تولید ۵۰۵۵۶ تن کاتد شده است. بالاترین رکورد قبلی در نیمه نخست سال گذشته ۵۰۳۸۴ تن بوده که حاکی از افزایش ۰،۳ درصدی است.
به گفته مدیر مجتمع مس شهربابک آند تولیدی ذوب خاتون آباد در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ نیز ۶۴۶۱۱ تن بوده در حالیکه بالاترین رکورد قبلی در نیمه نخست سال گذشته ۶۲۴۴۱ با ۳،۵ درصد افزایش بوده است.
ابراهیمی نسب در پایان  با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی بهره‌وری کارخانه تغلیظ میدوک در شرایط خوبی قرار دارد، گفت: بازیابی کلی کارخانه تغلیظ میدوک در نیمه نخست سال جاری ۹۰،۹۰ درصد بوده که نسبت به بالاترین رکورد قبلی در نیمه نخست سال ۹۸  ۰،۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=26143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.