• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

توسعه تجارت الکترونیک با بهره گیری از سرویس های پستی

  • کد خبر : 62681
  • 28 دی 1401 - 17:23
توسعه تجارت الکترونیک با بهره گیری از سرویس های پستی

در دیدار معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار بر توسعه تجارت الکترونیک با بهره گیری از سرویس های پستی تاکید شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست، محمد احمدی در سفر به استان سیستان و بلوچستان با امیر مقدم؛ مدیرعامل منطقه آزاد چابهار دیدار و گفتگو کرد.
دراین دیدار معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با اشاره تغییر رویکرد شبکه پستی از ارسال پست نامه به امانات پستی افزود: «طی سالهای اخیر شرکت ملی پستی با بهره گیری از فناوری نوین در مسیر هوشمندسازی در حال حرکت است.»
احمدی گفت: «امروزه با تغییر در سبک زندگی مردم و افزایش خریدهای اینترنتی، شرکت ملی پست با استفاده از زیرساخت های خود و توزیع مویرگی در اقصی نقاط کشور در راستای ارائه خدمات بهینه به هموطنان گام های مثبتی برداشته است.»
وی همچنین بر رفع مشکلات و چالش های فروشگاه های اینترنتی با نهادهای نظارتی تاکید کرد.
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در دیدار با جوادسپاهی فرماندار چابهار خواستار همکاری نهادهای نظارتی برای رفع چالش ها در ارسال کالاهای مظنون به قاچاق توسط فروشگاه های اینترنتی به سایر نقاط کشور شد.
احمدی با حضور در دانشگاه بین المللی چابهار با عبدالغفور بادپا به ظرفیت های شرکت ملی پست در همکاری با بخش خصوصی به ویژه شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: «باید از توان شرکت های نوآور و دانش بنیان در ارسال محصولات بومی و محلی به خصوص ارسال صنایع دستی بهره مند شویم.»
حضور در اداره پست شهرستان کنارک و دیدار و گفتگو با کارکنان پست این شهرستان از دیگر برنامه های معاون فنی و بازرگانی به استان سیستان و بلوچستان بود.
گفتنی است در این سفر کاظم میرزائی؛ مشاور مدیرعامل و هدایت اله کرد؛ مدیرکل پست استان سیستان و بلوچستان احمدی را همراهی کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=62681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.