• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

توانمندی شرکت سمات در ارائه خدمات فناوری به تعاونی ها اثبات گردیده است

  • کد خبر : 9518
  • 29 بهمن 1399 - 21:09
توانمندی شرکت سمات در ارائه خدمات فناوری به تعاونی ها اثبات گردیده است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون شرکت سمات را در ارائه خدمات فناوری به تعاونی ها توانمند توصیف نمود.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون، سمات، اظهار داشت: شرکت های تابعه بانک در ارائه خدمات توسعه ای به جامعه هدف ، نقش مکمل را بر عهده دارند.
وی افزود: شرکت سمات در فراهم سازی سامانه ها، ملزومات و زیر ساخت های بانکداری الکترونیک اقدامات جامعی صورت داده است و طی ده سال فعالیت، به رشد و بالندگی روز افزون دست یافته است.
مهدیان تصریح نمود: حجم فعالیت تخصصی سمات به نحو مناسبی گسترش یافته و به تناسب آن، ترازنامه و صورت های مالی شرکت نیز در مقیاس بزرگتری جلوه گر شده است و این مهم نشان از توانمندی و قابلیت های سمات برای پیشبرد پروژه های بزرگ است.
مهدیان که در قامت رییس مجمع سالیانه نیز سخن می گفت افزود: گزارش حسابرس مستقر و بازرس قانونی حاکی است عملکرد شرکت به جهت ارائه صورت های مالی در وضعیت مطلوب است و فرآیندهای مالی و عملیاتی و مراتب شرکت داری در مسیر صحیح هدایت شده است.
وی حضور نیروی انسانی مجرب و متخصص در کسوت مدیر عامل، هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت را از نقاط قوت سمات برشمرد و افزود: همکاری فیما بین سمات و بانک در مراحل تنظیم قرارداد، همفکری در پروژه ها و اجرای بموقع طرح ها و برنامه می تواند باعث سرآمدی بانک توسعه تعاون در مسائل بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال گردد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون به ارتباط مداوم خود و روسای شعب سراسر کشور اشاره نمود و گفت: اظهارات روسای شعب حاکی از این است مراحل اجرایی مرتبط با ارائه دستگاه های پایانه فروش و سایر ملزومات بانکداری الکترونیک به نحو مناسبی در حال وقوع است و فراهم سازی این تجهیزات موجب می شود همکاران شعب به شکل بهتری مراتب مشتری مداری و ارائه خدمات را رعایت نمایند.
سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون با تبیین اهمیت مدیریت موثر سرمایه انسانی در سمات گفت: این شرکت دانش محور با جذب و بهره گیری نیروهای تخصصی در زمینه های نرم افزار و برنامه نویسی و ارائه محصولات فناورانه در زمینه سامانه مبادلات، خرید و فروش محصولات، مواد اولیه و نیز کمک به شکل گیری بهتر ساز و کار بازار تعاونی گام های مثبتی برداشته و مقرر است این روند تداوم یابد.
عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون به اهمیت عرضه محصولات سمات به بانک ها، شرکت ها و سازمانها اشاره نمود و افزود: دانش بومی و تجارب مناسب سمات می تواند منجر به خلق محصولات سفارشی و تقویت بعد بازاریابی شرکت نیز بشود.
امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تدوین برنامه استراتژی بانک توسعه تعاون و نقشه راه پروژه های عملیاتی بانک در حوزه فناوری اطلاعات ، با همکاری سمات انجام شده است و چشم انداز در این حوزه ها ترسیم شده و اقدامات آی تی در مسیرهای مشخصی به پیش می رود.
در این جلسه محمد جواد افتخاری مدیر عامل سمات، محمد جعفر ایرانی و مجید مباشرزادگان اعضای هیات مدیره سمات توضیحات کاملی در خصوص عملکرد شرکت ارائه دادند و محمد ذوالفقاری معاون مالی و پشتیبانی، حسن شریفی معاون عملیات بانکی، عرب حسنخانی و همتی مشاورین مدیر عامل و رامین نجمی رییس اداره کل سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون نیز رهنمودها و پیشنهادهای تخصصی را مطرح نمودند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.