• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

تنها راه ایجاد امنیت و موفقیت در نظام سلامت، تقویت بیمه‌هاست

  • کد خبر : 66229
  • 19 اسفند 1401 - 13:46
تنها راه ایجاد امنیت و موفقیت در نظام سلامت، تقویت بیمه‌هاست

دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷۸ پروژه درمانی و بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی سراسر کشور که در آستانه سالروز میلاد مسعود منجی عالم بشریت و با حضور جمعی از مسئولان کشوری در محل بیمارستان نوبنیاد هدایت تهران و به‌صورت برخط در ارتباط با ۲۳ استان برگزار شد، بر ضرورت تقویت بیمه‌ها تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر عین‌اللهی با ابراز خرسندی از افتتاح تعدادی از مراکز درمانی تامین‌اجتماعی همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد مسعود امام زمان حضرت مهدی (عج)، گفت: از تلاش‌ها و خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی تشکر می‌کنم. تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را برای بیمه‌شدگان به صورت رایگان انجام می‌دهد و کار ارزشمندی در این سازمان انجام می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه خود در سال‌های گذشته در یکی از بیمارستان‌های تأمین‌اجتماعی مسئولیت داشته، گفت: به دلیل همکاری با بخش درمان تأمین‌اجتماعی، با سازمان تأمین‌اجتماعی و حساسیت کار این سازمان و اهمیت خدمات آن آشنایی دارم. موفقیت‌های بزرگ سازمان تأمین‌اجتماعی را تبریک می‌گویم. یکی از اقدامات ارزشمند تأمین‌اجتماعی ارائه خدمات درمانی به جامعه شریف کارگران است.

دکتر عین‌اللهی افزود: حمایت خوبی توسط دولت مردمی سیزدهم و مجلس انقلابی از تأمین‌اجتماعی و وزارت بهداشت به عمل آمده و پروژه‌های بسیار خوبی به بهره‌برداری رسیده است. خدمات تأمین‌اجتماعی و وزارت بهداشت حاشیه امنیت برای مردم ایجاد می‌کند.

وی همچنین گفت: باید بیمه‌ها تقویت شوند و تنها راهی که از طریق آن می‌شود در حوزه سلامت امنیت ایجاد کنیم و به موفقیت برسیم این است که بیمه‌ها را تقویت کنیم. در همه جای دنیا بیمه‌ها خدمات خوبی برای مردم ایجاد می‌کنند و معتقدم تنها راه ایجاد امنیت و موفقیت در نظام سلامت، تقویت بیمه‌هاست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در قیاس با سنوات قبل، پروژه‌های بهداشتی و درمانی بسیار زیادی در این دولت به بهره‌برداری رسیده‌اند. در وزارت بهداشت ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی را افتتاح کردیم و ۷۷۰۰ تخت دیگر را تا دو ماه آینده افتتاح خواهیم کرد. حدود ۸۵۰ پروژه بهداشتی به نتیجه رسید و افتتاح شد و ۲۰۰۰ پروژه دیگر تا دو ماه ابتدای سال آتی به نتیجه می‌رسد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=66229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.