• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
1

تندیس سیمین مسوولیت های اجتماعی به ایران خودرو خراسان رسید

  • کد خبر : 63373
  • 09 بهمن 1401 - 12:19
تندیس سیمین مسوولیت های اجتماعی به ایران خودرو خراسان رسید

شرکت ایران خودرو خراسان موفق شد در ارزیابی‌های انجمن مدیریت ایران و دانشگاه خاتم، تندیس سیمین مسوولیت های اجتماعی را به دست آورد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل ایران خودرو خراسان در این باره گفت: این شرکت به عنوان شرکتی بزرگ و تاثیر گذار در استان، پروژه های متعددی برای اجرای درست مسوولیت های اجتماعی در حوزه های آب، محیط زیست و منابع طبیعی  را انجام داده است.
بیژن زاهدی فرد از هدف گذاری کسب تندیس زرین برای سال آینده خبر داد و گفت: ایران خودرو خراسان در حوزه مسوولیت های اجتماعی و محیط زیست اقدامات متعددی انجام داده است و این روند را با جدیت زیادی دنبال می کند، به گونه ای که در سال گذشته تندیس برنزی را کسب کردیم امسال به سطح سیمین ارتقا یافته ایم و برای سال آینده نیز کسب تندیس زرین را هدف گذاری کرده ایم. 
وی با اشاره به بهینه سازی مصرف انرژی، اظهار کرد: در حوزه انرژی و مصرف منابع برقی و آبی در شرایط سخت توانستیم مصرف انرژی را مدیریت کنیم و با همکاری تمامی کارکنان و خانواده ها، معادل میزان مصرف پنج هزار خانوار صرفه جویی محقق شده است. 
مدیرعامل ایران خودرو خراسان افزود: این شرکت در فضایی بالغ بر ۷۶۰ هکتار بیش از پنج هزار نفر نیروی انسانی را در خود جای داده است که ۸۰۰ نفر از آنان امسال جذب و مشغول کار شده اند که این امر نیز در راستای مسوولیت های اجتماعی این شرکت ارزیابی می شود. 
وی تصریح کرد: ایران خودرو خراسان با تولید سه محصول جدید آریسان۲، هایما ۸S در سال جاری و محصول  دیگری که به زودی معرفی و تولید خواهد شد، توانسته گام های موثری را در مسیر تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو بردارد. 
مدیرعامل ایران خودرو خراسان گفت: با اقدامات صورت گرفته و حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و تحقق اهدف و برنامه این شرکت در سال جاری، زیان انباشته ایران خودرو خراسان در شش ماهه امسال به صفر رسیده و تا پایان سال نیز شاهد سودآوری خواهیم بود.
 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=63373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.