• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

تندیس رضایتمندی مشتری برای بیمه آسماری

  • کد خبر : 52941
  • 05 شهریور 1401 - 15:26

نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری (صدای مشتری) ۱۴۰۱، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، این اجلاس که با رویکرد تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، راهکارهای افزایش سهم بازار، اندازه‌گیری و تحلیل سطح رضایتمندی مشتریان، ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفادارسازی مشتریان، مسئولیت اجتماعی شرکتی و رضایتمندی مشتریان، رعایت حقوق مصرف‌کننده در شرایط بحرانی،  تأکید بر بهبود استانداردسازی و خدمات باکیفیت در شرایط کرونا، استفاده از فناوری‌های به‌روز ارتباط‌جمعی در جهت جذب و حفظ مشتری، توانمندی واحد صدای مشتری برگزار شد، بیمه آسماری را به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه معرفی کرد.
نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری بیست و سوم مرداد ماه ۱۴۰۱  با حضور شرکت‌های بزرگ دولتی و بخش خصوصی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما  برگزار گردید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=52941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.