• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
1

تمدید مهلت ثبت نام شرکت در نخستین جشنواره قرآن و عترت بانک کارآفرین در پی استقبال بی نظیر همکاران

  • کد خبر : 7918
  • 05 بهمن 1399 - 19:21
تمدید مهلت ثبت نام شرکت در نخستین جشنواره قرآن و عترت بانک کارآفرین در پی استقبال بی نظیر همکاران

مهلت نام نویسی در نخستین جشنواره قرآن و عترت بانک کارآفرین، تا پایان روز جمعه سوم بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی از دبیرخانه جشنواره، در پی استقبال بسیار خوب کارکنان و خانواده های همکاران بانک و شرکتهای زیر مجموعه از این رویداد فرهنگی و قرآنی، مهلت قانونی نام نویسی در جشنواره که تا پایان روز ۲۷ام دی ماه ۱۳۹۹ اعلام شده بود، از سوی ستاد عالی جشنواره، تا پایان روز جمعه سوم بهمن ماه تمدید شد تا همکارانی که هنوز موفق به نام نویسی در این جشنواره نشده اند، فرصت حضور در این رویداد را داشته باشند.

نخستین دوره جشنواره قرآن و عترت بانک کارآفرین امسال با شعار «قرآن آرامش آفرین زندگی» و یادواره اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. این جشنواره شامل چهار بخش و ۱۷ رشته است که بخش آوایی در ۶ رشته، بخش مطالعاتی در ۴ رشته، بخش ادبی در دو رشته و بخش هنری در ۵ رشته برگزار می گردد.

شایان ذکر است که تمامی آثار ارسالی رشته های جشنواره مرتبط به محورهای سه گانه جشنواره با موضوعات:

  • پیشرفت در عرصه کار و کارآفرینی
  • آرامش در زندگی و روابط اجتماعی و
  • سبک زندگی ایرانی و اسلامی(حقوق متقابل اعضای خانواده و تربیت فرزند صالح)

مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.

شیوه برگزاری مسابقات رشته های بخش آوایی(بجز رشته های حفظ) شامل قرائت و ترتیل، بخش ادبی شامل دو رشته شعر و ترانه سرایی و داستان نویسی(داستان کوتاه) و بخش هنری شامل ۵ رشته نقاشی، خوشنویسی، عکاسی و تولید کلیپ و نماهنگ از طریق بارگزاری آثار در سایت جشنواره و یا ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه خواهد بود.

مسابقات رشته حفظ در دو گروه آقایان و بانوان و در سه رده سنی شکوفه ها، نوجوانان و بزرگسالان بصورت غیرحضوری و آنلاین در روز پنج شنبه ۳۰ بهمن ماه با حضور داوران کشوری برگزار می شود.

همچنین آزمون های بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت(ع) در رشته های چهار گانه شامل کتابخوانی، آشنایی با مفاهیم قرآن، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه و آشنایی با احکام، در دو گروه زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به صورت مشترک بین آقایان و بانوان طبق زمان بندی اعلام شده بصورت غیرحضوری در روز پنج شنبه ۳۰ بهمن ماه برگزار می شود.

همکاران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر آئین نامه برگزاری، منابع بخش آوایی، مطالعاتی و هنری جشنواره، همچنین جوایز ارزنده آن و ثبت نام اعضای محترم خانواده خود حداکثر تا تاریخ ۳ بهمن ماه به آدرس اختصاصی این جشنواره در سامانه: https://www.karafarinbank.ir/fa/quranfestival مراجعه و یا با دبیرخانه جشنواره به شماره ۸۸۰۳۰۲۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

ورود به صفحه اختصاصی جشنواره

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.