• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

تلویزیون‌های جدید سامسونگ در خدمت حفظ محیط‌ زیست

  • کد خبر : 9313
  • 26 بهمن 1399 - 18:30
تلویزیون‌های جدید سامسونگ در خدمت حفظ محیط‌ زیست

در مراسم نگاه اول سامسونگ که در روز ۶ ژانویه گذشته برگزار شد و در جریان آن سری جدید تلویزیون‌های این شرکت برای سال ۲۰۲۱ معرفی شدند، شاهد تعهد مجدد این شرکت بر توسعه نوآوری و افزایش امکان دسترسی افراد دارای معلولیت در کنار پایبندی به حفظ محیط زیست در تمامی محصولات و فناوری‌ها بودیم. موضوعی که نقش تلویزیون را در خانه مصرف کنندگان متحول می‌کند.

به گزارش رویداد خبر، سامسونگ سفری را در زمینه حفظ پایداری سیاره‌مان آغاز کرده است که در آن حفظ محیط زیست در تمامی عملیات‌های تجاری اولویت داشته و برنامه‌های بلندمدت زیست محیطی مانند بسته‌بندی سازگار با محیط زیست، کنترل از راه دورهای خورشیدی و کاهش میزان تولید کربن با استفاده از مواد بازیافتی هم در آن لحاظ شده‌اند.

در اینفوگرافی زیر تعهد سامسونگ به حفظ محیط زیست برای آیندگان از طریق محصولات و روندهای سازگار با محیط زیست در حوزه تولید تلویزیون را می‌بینیم:

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.