• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

2

تقویت گفتمان “کیش برای همه” و معرفی ویژه ظرفیت های این جزیره اساس فعالیت روابط عمومی ها است

  • کد خبر : 14861
  • 28 اردیبهشت 1400 - 18:28
تقویت گفتمان “کیش برای همه” و معرفی ویژه ظرفیت های این جزیره اساس فعالیت روابط عمومی ها است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، تولید محتوای فاخر با هدف معرفی ظرفیت های کیش، تقویت فضای گفتمان و ارتقاء برند این جزیره درسطح ملی وبین المللی را از برنامه های محوری روابط عمومی های سازمان و شرکتهای تابعه برشمرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، جعفر آهنگران مدیر عامل و رییس هیات مدیره این سازمان ظهر روز دوشنبه۲۷ اردیبهشت و در جلسه ای که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور محمد صادق سرافراز مشاور و مدیر کل حوزه مدیرعامل ، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل و همکاران روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش و مسئولان روابط عمومی شرکتهای تابعه برگزارشد ، روابط عمومی ها را مهمترین عامل تحقق اهداف سازمان دانست و اظهار داشت: فعالیت همکاران پرتلاش این عرصه درمعرفی شایسته ظرفیت ها و توانمندی های کیش ، تحقق اهداف و بهبود عملکرد سازمان و تقویت ارتباطات با مخاطبان نقش مهمی دارد.

جعفر آهنگران با تقدیر از زحمات همکاران روابط عمومی ها آنان را سنگر سازان بی سنگری خواند که با عشق و انگیزه بالا در این مسیر دشوار به سمت تعالی و پیشرفت حرکت می کنند و از سختی های ناشی از تنوع فعالیت ها و ساعات طولانی کار هراسی ندارند.

وی با تاکید بر تبدیل پویش ” کیش برای همه”  به گفتمان غالب جزیره تاکید کرد: اگر به آینده این جزیره و رونق و توسعه پایدار آن علاقمندیم باید بکوشیم تا با بهره گرفتن از ابزارهای ارتباطی و رسانه ای در جهت کاهش قیمت ها و تسهیل شرایط ،  امکان سفر به کیش برای همه هموطنانمان میسر شود.

جعفرآهنگران با تقدیر از توانمندی و نگاه خلاقانه همکاران روابط عمومی ها برای انعکاس مطلوب برنامه های مناسبتی  ازجمله مراسم شبهای قدر و نماز عید سعید فطر در کیش تصریح کرد: باید کوشید تا با انعکاس هنرمندانه این رویدادهای فرهنگی به ویژه  نمادهای کیش ضمن معرفی شایسته این منطقه آزاد، برخی پیش فرض های ذهنی نادرست درخصوص کیش در سطح ملی تغییر کند.

وی با تاکید بر اهمیت گردش اطلاعات و استفاده ازخبر به عنوان ابزاری برای بیان ایده های خلاقانه تصریح کرد: چنانچه از اطلاع رسانی برای تقویت فضای گفتمان درجزیره بهره ببریم می توانیم به رسالت خود درجایگاه تلاشگران عرصه ارتباطات بخوبی عمل کنیم.

تولید محتوای فاخر با هدف برندسازی و ارتقاء جایگاه کیش به عنوان قطب گردشگری و نخستین منطقه آزادکشور ، تلاش در جهت تحقق روابط عمومی دیجیتال، استفاده ازطرح جامعه به عنوان نقشه راه ، توجه جدی به مقوله آموزش و ارتقاء توانمندی منابع انسانی، استفاده بهینه از فرصت برگزاری رویدادهای بین المللی منطقه برای معرفی کیش، از دیگر مواردی بود که مدیر عامل سامان منطقه آزاد کیش بر آن تاکید کرد.

سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این جلسه با تقدیر از همکاری خوب همکاران روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه و تلاش مسئولانه آنها در جهت تحقق اهداف عالیه سازمان ، سه عنصر ، اطلاع یابی ، اطلاع سازی و اطلاع رسانی را اساس کار روابط عمومی ها برشمرد و تصریح کرد: با اطلاع یابی به موقع می توان در مواجه با رویدادها عملکردی اثرگذار و موفق داشت.

وی اطلاع رسانی صریح و سریع را از ضروریات حوزه روابط عمومی عنوان کرد و افزود: یکی از مهم ترین و دشوار ترین بخش های فعالیت روابط عمومی تولید محتوا است که برای ارتقاء کمی و کیفی این تولیدات در کنار  نیروهای متخصص و فعال، تجهیزات سخت افزاری به روز نیز ضروری است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: همکاران روابط عمومی ها با همدلی و انگیزه بالا در جهت انعکاس دستاوردهای بخش های مختلف و پیشبرد اهداف سازمان منطقه آزاد کیش، تقویت گفتمان کیش برای همه  و ارتقاء برند کیش تلاش خواهند کرد.

در این جلسه همکاران روابط عمومی های سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه ضمن بیان برنامه های خود در سال جدید ، در خصوص  راهکارهایی ارتقاء عملکرد روابط عمومی ها با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفتگو کردند.

برگزاری دوره های آموزشی، بهینه سازی و نوسازی تجهیزات ، ساماندهی منابع انسانی ، استفاده از ظرفیت داخلی سازمان در جهت تامین نیروی انسانی، تقویت تعاملات درون سازمانی با هدف بهبود عملکرد روابط عمومی ها، برند سازی ، تقویت تعاملات بین المللی ، توجه به شیوه نامه های مدون برای انعقاد تفاهم نامه ها،  تولید محتوای فاخر و استفاده از ظرفیت رسانه های ملی و محلی برای معرفی مطلوب کیش ،  از جمله مواردی بود که همکاران روابط عمومی های سازمان و شرکت های تابعه در این نشست مطرح کردند.

در پایان این جلسه با اهدای لوح از زحمات فعالان عرصه ارتباطات در روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه تقدیر شد.   

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=14861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.