• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

تقویت دانش مدیریتی شبکه پستی با ارتقای تفکر توسعه ای مدیران

  • کد خبر : 69456
  • 24 اردیبهشت 1402 - 11:21
تقویت دانش مدیریتی شبکه پستی با ارتقای تفکر توسعه ای مدیران

مدیرعامل شرکت ملی پست در آئین اختتامیه همایش سراسری مدیران بر ارتقای تفکر توسعه ای مدیران در راستای تقویت دانش مدیریتی شبکه تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ معاون وزیر ارتباطات در آیین اختتامیه همایش سراسری مدیران شبکه پستی با اشاره به اینکه نخستین دوره‌ی آموزشی “انتقال تجارب تحول دیجیتال” ویژه مدیران شبکه پستی با عنوان «اصول و مبانی تفکر سیستمی» از آبان سال گذشته  در حال برگزاری است گفت: این دوره آموزشی با هدف تبادل تجارب مدیران شبکه و یادگیری متقابل‌ با تاکید بر تبادل تجربه و ابتکارات در سطوح مختلف سازمانی و برگزار شده است.
لیایی افزود: «با برگزاری این دوره‌ها برآنیم تا دانش مدیریتی را در شرکت ملی پست تقویت کنیم چرا که امروزه با تفکر سنتی نمی‌توان پست را اداره کرد و نیازمند تفکر توسعه‌ای و مدیران توسعه‌ای هستیم و امیدواریم که برگزاری این دوره ها به شکل‌گیری شرکت پست به عنوان یک سازمان دانش‌بنیان انجام پذیرد.»

در ادامه این مراسم، شریف زاده عضو هیئت مدیره با تشکر از برگزاری این همایش در راستای آشنایی بیشتر و همکاری و تعامل بین مدیران شبکه پستی، خواستار تقویت و ارتقای همکاری بین مدیران در راستای تحقق اهداف شرکت شد.
زرگوش عضو هیئت مدیره نیز بر دوره آموزشی ارائه شده ویژه مدیران شبکه پستی با مبحث تفکر سیستمی و مشتری مداری که از سال گذشته شروع و  در حال برگزاری است اشاره کرد و گفت:مدیران شبکه آموزه های خود در این دوره ها را در برنامه ها و وظایف کاری خود و مجموعه به کار گیرند.
محمدرضا قادری، عضو دیگر هیئت مدیره به اهداف برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست اشاره کرد و گفت: پست  پیشگام حوزه تجارت الکترونیک است، از این رو قصد داریم با برگزاری این رویداد مردم را  با نقش پست در جامعه آشنا کنیم.
وی افزود: مدیران شبکه پستی باید نگاهی ویژه به فعالیت های سیستمی با هدف نوآوری و افزایش درآمدزایی داشته باشند و برنامه‌های خود را به این سمت و سو هدایت کنند.
در پایان مهدی چمن زاد با اشاره به برگزاری همایش سراسری مدیران شبکه پستی گفت: این گونه اقدامات ارتقای همدلی و خلق فضای کاری بهتر برای خدمت رسانی بهینه به هموطنان به همراه خواهد داشت.
بازدید از نواحی پستی و مرکز تجزیه مبادلات شیراز از برنامه های مدیرعامل در حاشیه برگزاری این همایش بود.
همایش سراسری مدیران شبکه پستی کشور روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور محمود لیائی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست؛ سعید شریف زاده، علیرضا زرگوش، محمدرضا قادری و مهدی چمن زاد اعضای هیئت مدیره و مدیران ستادی و اجرایی شبکه پستی کشور پس از ۳ روز در شهر شیراز با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد.
 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.