• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تقدیر گروه خودروسازی سایپا از پلیس راهور فراجا

  • کد خبر : 68082
  • 31 فروردین 1402 - 16:19
تقدیر گروه خودروسازی سایپا از پلیس راهور فراجا

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با تقدیر از عوامل پلیس راهور فراجا گفت: در سال جاری و در راستای تحقق شعار سال، خدمات و همکاری شایسته ای از سوی پلیس راهور فراجا با گروه خودروسازی سایپا انجام شده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، حسین کاظمی با بیان مطلب فوق افزود: در راستای همکاری سایپا و پلیس راهور فراجا در روز ۲۹ فروردین ماه، ۱۴ هزار دستگاه از خودروهای مشتریان  گروه سایپا شماره گذاری شد.

او افزود: همراهی و همیاری پلیس راهور برای سرعت بخشی در فرآیند شماره گذاری و سرعت بخشی در خروج خودروها از پارکینگ و تحویل آن به مشتریان باعث جلب رضایت مشتریان و ثبت رکوردی شده که قابل قدردانی است.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب که تولید را به عنوان یکی از کلیدهای نجات کشور از مشکلات اقتصادی عنوان کرده اند افزود: در راستای تحقق شعار سال و با عنایت به اینکه ” تولید” یکی از پایه های اساسی اقتصاد کشور است همکاری و همیاری تمام بخش های مرتبط با صنعت خودرو با هدف تسهیل در تولید خودروهای داخلی و تسریع در تحویل آن به مشتریان یک امر ضروری است که این موضوع در همکاری متقابل سایپا و پلیس راهور مشهود است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=68082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.