• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

تقدیر وزیر کشور از مدیرعامل شرکت ملی مس

  • کد خبر : 57020
  • 03 آبان 1401 - 15:49
تقدیر وزیر کشور از مدیرعامل شرکت ملی مس

دکتر «احمد وحیدی» وزیر کشور در بازدید از غرفه مجتمع مس سونگون در دهمین نمایشگاه رینوتکس تبریز، از عملکرد دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس تقدیر کرده و برنامه‌ریزی استراتژیک این شرکت در جهت توسعه را خوب و اثربخش خواند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، دکتر وحیدی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های معادن در کشور، صنعت مس را صنعتی استراتژیک عنوان کرد و افزود: همراهی شرکت‌های دانش‌بنیان و ورود آن‌ها به صنعت مس می‌تواند افق‌های روشنی را برای کشور در این صنایع ترسیم کند.
بر اساس این گزارش، وزیر کشور همچنین از همراهی اعضای هیات مدیره شرکت ملی مس و مدیر مجتمع مس سونگون تقدیر کرد.
تلاش جهادی مدیریت مجتمع مس سونگون نقطه قوت توسعه در سونگون
در جریان این بازدید عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی عملگرایی و تلاش جهادی و شبانه‌روزی در مدیریت جدید مجتمع مس سونگون را نقطه قوت و عامل پویایی و تحرک در این مجتمع عظیم خواند.
وی افزود: جدیت و پیگیری‌های مدیر جوان و متخصصِ مجتمع، موجب توسعه طرح‌ها و اجرای مصوبات سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به معدن مس سونگون شده است.
هدف گذاری تولید یک میلیون تن کاتد در دستور کار شرکت ملی مس
دکتر عباس‌زاده مدیر مجتمع مس سونگون هم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مجتمع به وزیر کشور، با اشاره به هدف‌گذاری تولید یک میلیون تن کاتد توسط شرکت مس گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران برنامه‌ریزی جامعی برای دستیابی به این هدف را در دستور کار خود دارد که سهم مجتمع مس سونگون در این خصوص، تولید ۴۰۰ هزار تن کاتد بوده که برای تحقق این امر طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون به جد پیگیری می‌شود.
مدیر مجتمع مس سونگون همچنین از ایجاد پردیس نوآوری و شتاب‌دهی در شهرستان ورزقان خبر داد و گفت: توجه به اقتصاد دانش‌بنیان به فرموده مقام معظم رهبری، مسیر علم و دانش را به حوزه اقتصاد سوق داده و موجب افزایش بهره‌وری خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=57020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.