• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

تقدیر مدیرکل کمیته امداد کردستان از اقدامات بانک مسکن

  • کد خبر : 46046
  • 01 خرداد 1401 - 9:26
تقدیر مدیرکل کمیته امداد کردستان از اقدامات بانک مسکن

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان به همراه معاونان خود با حضور در دفتر مدیر شعب استان، از اقدامات بانک مسکن در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و پرداخت تسهیلات تکلیفی سال ۱۴۰۰ تقدیر کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از بانک مسکن- هیبنا؛ رضا طوسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب امید راست‌بین به سمت مدیر شعب استان کردستان، گفت: سابقه درخشان و طولانی بانک مسکن در طراحی و اجرای سیاست‌های حمایتی اقشار ضعیف جامعه، قابل تقدیر است و پرداخت بیش از ۹۵ درصد تسهیلات تکلیفی سال ۱۴۰۰ نشان از عزم جدی مسوولان بانک در رفع دغدغه‌های مردم و ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان دارد.

طوسی برنامه‌ریزی در جهت تخصیص حداکثری تسهیلات اشتغال‌زایی را از مهمترین برنامه‌های پیش رو در سال جاری عنوان کرد و افزود: کمیته امداد طراحی بسته‌های خدماتی و حمایتی متنوعی را برای خانواده‌های تحت پوشش در دستور کار دارد که امیدواریم ضمن جلب حمایت و همراهی بانک مسکن، تسریع در پرداخت تسهیلات تکلیفی را شاهد باشیم.

وی ضمن درخواست از تمامی ارگان‌های دولتی در جهت حمایت از اقشار ضعیف، عنوان کرد: رفع فقر شدید حاکم بر کشور و ایجاد اشتغال پایدار نیازمند همگرایی و تعامل همه جانبه ارگان‌های مربوطه است و در این راستا نقش بانک مسکن به عنوان تامین کننده مالی طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی پر رنگ و قابل توجه است.
در این دیدار، امید راست بین مدیر شعب استان کردستان کمیته امداد را نهادی انقلابی و برخواسته از آرمان‌های مردم دانست و اظهار داشت: کمیته امداد نقطه امید اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا در رفع محرومیت و اجرای سیاست‌های سالیانه این نهاد مردمی یار و یاور آن‌ها باشیم.
راست بین در ادامه بر تسریع در پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد تاکید کرد و افزود: تاکیدات لازم به شعب در خصوص پرداخت به موقع تسهیلات تکلیفی اشتغالزایی مددجویان انجام شده است و تمامی توان شعب استان در این راستا بکار گرفته می‌شود.
وی تقدیر مدیران کمیته امداد از بانک مسکن را موجب دلگرمی و انگیزه دوچندان همکاران عنوان کرد و یادآور شد: بانک مسکن به عنوان نهادی دولتی خود را موظف به مشارکت در اجرای برنامه‌های کلان ملی می‌داند و با شرکت مستمر در برنامه‌های مسوولیت اجتماعی، سعی در رفع محرومیت و زدودن چهره فقر از جامعه دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=46046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.