• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

تقدیر مجمع خیرین سلامت کشور از دکتر سعدمحمدی بابت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر

  • کد خبر : 21154
  • 20 مرداد 1400 - 12:32
تقدیر مجمع خیرین سلامت کشور از دکتر سعدمحمدی بابت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر

مجمع خیرین سلامت کشور در پیامی از دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و اقدامات مؤثر این مجموعه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.  به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس؛  اسماعیل غنیان معاون امور استان‌‌های مجمع خیرین سلامت کشور در این […]

 به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس؛  اسماعیل غنیان معاون امور استان‌‌های مجمع خیرین سلامت کشور در این پیام خطاب به مدیرعامل شرکت مس گفت: در ایام بیماری همه‌گیر کرونا؛ دستگیری و حمایت مدیرانی که توان همراهی با مردم را داشته‌اند و از امکانات در اختیار خود در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بهره گرفته‌اند؛ جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

وی همچنین گفت: در این میان مدیرانی که در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر دست به اقدامات مؤثری زده و در این شرایط سخت گوشه‌ای از مصائب و مشکلات را بر بیماران و خانواده‌های آنها آسان می‌سازند؛ بیش از پیش باید مورد قدردانی قرار گیرند.
غنیان در ادامه افزود: دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی مس ایران از جمله مدیرانی است که در این مسیر از هیچ همراهی و دستگیری دریغ نکرد و هموطنان خوبمان را در این روزهای سخت تنها نگذاشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به همین مناسبت جا دارد از طرف مجمع خیرین سلامت کشور از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به پاس تلاش روزافزون و زحماتی که در این خصوص متقبل شده‌اند؛ تشکر ویژه‌ای به عمل آوریم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.