• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

تقدیر استاندار کردستان از بانک مسکن در حوزه اطلاع رسانی

  • کد خبر : 11874
  • 10 فروردین 1400 - 16:24
تقدیر استاندار کردستان از بانک مسکن در حوزه اطلاع رسانی

در اختتامیه اولین جشنواره پایگاه های اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی استان، استاندار کردستان از مدیر شعب و روابط عمومی بانک مسکن در انعکاس دستاوردهای دولت در پایگاه استانی بانک تقدیر کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن_ هیبنا،بهمن مرادنیا اظهار داشت: قدردان ادارات و دستگاه‌هایی هستیم که به فراخوان این جشنواره پاسخ دادند.

وی همچنین با اشاره به جایگاه اطلاع‌رسانی در دنیا در همه حوزه‌های سیاسی ، اقتصادی و … گفت: امیدبخشی به مردم یکی از کارکردهای مهم روابط عمومی و رسانه ها می باشد که این امر مهم با اطلاع رسانی از کارها و خدمات انجام گرفته میسر است و وقتی مردم از خدمات دولت بی خبر باشند، در واقع به مردم ظلم شده است.
وی همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا در انتصاب و شرح وظایف مسئولان روابط عمومی بازنگری کنند و با تاکید بر نظارت مدیران بر کارکردهای واحد روابط عمومی ابراز داشت: برخی مدیران اجرایی برای روابط عمومی، شان پایینی قائل هستند، در حالی که اطلاع رسانی از محورهایی است که می تواند همراهی دنیا را با خود داشته باشد و ضعف در این زمینه پذیرفتنی نیست.
استاندار کردستان همچنین در خصوص بی تفاوتی برخی دستگاهها نسبت به تقویت پایگاه های اطلاع رسانی خود و شرکت در این جشنواره گفت: گزارش دستگاه‌هایی که در بروزرسانی پایگاه های اطلاع رسانی و انعکاس دستاوردهای دولت در دستگاه خود ضعیف عمل می کنندو همچنین به این جشنواره بی تفاوت بوده‌اند به وزارتخانه های مربوط ارائه و در ارزیابی عملکرد مدیران هم ملاک قرار می گیرد.
در ادامه این جلسه شهریار یاسینی دبیرشورای هماهنگی‌های روابط عمومی استان کردستان درخصوص شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: متاسفانه با وجود مهلت ده روزه شرکت در این جشنواره ، از ۱۱۰ دستگاه اجرایی استان ، تنها ۴۲ دستگاه در جشنواره شرکت کردند.
وی با اشاره به اینکه تولید خبر، انتشار گزارش‌های تصویری، کیفیت اخبار منتشر شده و به روز بودن سایت از جمله فاکتورهای در نظرگرفته شده برای سنجش سایت ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی شرکت کننده در این جشنواره است، یادآور شد: در این جشنواره به انتخاب هیأت داروران، از مدیر و روابط عمومی ۱۰ دستگاه اجرایی برتر در حوزه پایگاه های اطلاع رسانی تقدیر می شود.
یاسینی مهمترین دستاوردهای جشنواره پایگاه های اطلاع رسانی استان را ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات خبری اعم از نوشتاری و تصویری و به روز بودن پایگاه‌های اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد.
لازم بذکر است در پایان این جشنواره از مدیر و روابط عمومی های ۱۰ دستگاه اجرایی برتر در حوزه پایگاه های اطلاع رسانی تقدیر شد که طی آن استاندار کردستان با اهدای لوح و تندیس از جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان و لقمان فلاحی روابط عمومی مدیریت در انعکاس دستاوردهای دولت در پایگاه استانی بانک تقدیر کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=11874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.