• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

تقدیر استاندار مازندران از عملکرد بانک سینا در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته‌امداد

  • کد خبر : 70610
  • 09 خرداد 1402 - 15:00
تقدیر استاندار مازندران از عملکرد بانک سینا در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته‌امداد

استاندار مازندران و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان از عملکرد بانک سینا در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته ‌امداد تقدیر کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، استاندار مازندران در جلسه مشترک با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران و مدیر منطقه مازندران بانک سینا اظهار داشت: رفع مشکلات اقتصادی پیش‌روی کشور، نیاز به مشارکت همه‌جانبه دارد و باید همه در راستای ایجاد رونق اقتصادی و حل مشکلات مردم گام‌های مشترک برداریم.

سید‌محمود حسینی‌پور افزود: با توجه به نقش مؤثر نظام بانکی کشور در زمینه‌های مختلف اقتصادی، بانک‌ها می‌توانند با حمایت از بخش تولید، شرایط رونق و اشتغال را فراهم کنند.

وی ادامه داد: عملکرد بانک سینا در اعطای تسهیلات اشتغالزایی و حمایت از رونق تولید بسیار مطلوب بوده است و امیدواریم حمایت‌های این بانک از بخش‌های مختلف اقتصادی تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران نیز با اشاره به عملکرد مطلوب بانک سینا در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این نهاد در راستای تحقق منویانت مقام معظم رهبری، از مدیریت منطقه مازندران بانک سینا تقدیر کرد.

در این دیدار، حسن کاظمی، مدیر منطقه مازندران بانک سینا نیز با ارائه گزارشی از خدمات و فعالیت‌های بانک سینا اظهار داشت: این بانک همواره با سیاست‌های حمایتی خود در کنار جامعه کم‌برخوردار بوده و همچنین آماده همکاری با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و کارآفرینان در زمینه‌های اقتصادی و رشد تولید است.

گفتنی است در این دیدار لوح تقدیر مشترک استاندار مازندران و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان به مدیر منطقه مازندران بانک سینا اعطا شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=70610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.