• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
0

تقدیر از عملکرد بانک مسکن در مجمع عمومی عادی سالانه

  • کد خبر : 52187
  • 26 مرداد 1401 - 22:49
تقدیر از عملکرد بانک مسکن در مجمع عمومی عادی سالانه

جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن صبح امروز (چهارشنبه ۲۶ مرداد) در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن منتهی به سال مالی ۱۴۰۰ با حضور سید عباس حسینی معاون امور بانکی، بیمه‌ای و شرکت‌های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رییس و همچنین سایر اعضای مجمع بانک تشکیل شد.

در این جلسه محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، اعضای هیأت مدیره و هیات عامل بانک حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه محمود شایان ضمن ارایه گزارش کلی از عملکرد بانک مسکن، در خصوص خروج بانک از زیان و ورود به وضعیت سوددهی پس از پنج سال متوالی خبر داد.

در این جلسه، معاون امور بانکی، بیمه‌ای و شرکت‌های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز بانک مسکن را جزو معدود بانک‌های دولتی خواند که نسبت کفایت سرمایه آن بالای ۸ درصد است و این موضوع را شایسته تقدیر دانست.

سید عباس حسینی با بیان اینکه بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در حوزه مسکن توانسته عملکرد قابل تقدیری را در تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن از خود نشان دهد، اظهار کرد: با توجه به سطح تسهیلاتی که بانک مسکن در حوزه طرح نهضت ملی مسکن ارایه داده است، بار مالی بالایی در این حوزه بر دوش این بانک قرار دارد لذا باید در این حوزه تمهیدات و حمایت‌های لازم از این بانک صورت گیرد.

همچنین ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد که قدردان مساعدت مدیرعامل و مدیران و کارکنان بانک مسکن در حوزه‌های مربوط به اقدامات این وزارتخانه بویژه تامین مالی نهضت ملی مسکن هستیم.

در پایان این جلسه ضمن تصویب گزارش مجمع عمومی سالانه منتهی به اسفند ۱۴۰۰ از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مسکن به جهت ارتقای برخی از شاخص‌های بانکی همچون NPLو نسبت کفایت سرمایه تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=52187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.