• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

تقدیر از شعب برتر بانک صنعت و معدن در دوازدهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور

  • کد خبر : 38409
  • 17 بهمن 1400 - 12:38
تقدیر از شعب برتر بانک صنعت و معدن در دوازدهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور

در دوازدهمین دوره گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور با عنوان” آموزش و توسعه منابع انسانی” که توسط موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار می شود، از شعب برتر بانک صنعت و معدن تقدیر شد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، حسین عسکری عضو هیأت مدیره و تنی چند از مدیران استانی و رؤسای شعب این بانک در “گردهمایی رؤسای موفق بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور” که روز پنجشنبه چهاردهم بهمن ماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار شد، حضور یافتند.
این همایش با حضور دکتر علی صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی ایران و با توجه به نقش مهم رؤسای موفق شعب در موفقیت و پیشبرد استراتژی‌ها، اهداف عملیاتی بانک‌ها و مؤسسات در نیل به اهداف نهایی سیاستگذار پولی و بانکی، توسط مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران با هدف انتقال تجربیات و مهارت‌های علمی رؤسای شعب و همچنین با هدف قدردانی و تکریم از مدیریت شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به عنوان ارزشمندترین دارایی آنها برگزار شد و تقویت مهارت‌های مورد نیاز رؤسای شعب، بحث و تبادل نظر میان رؤسای شعب نیز از دیگر اهدافی بود که با برگزاری این گردهمایی دنبال شد.
در این همایش از امیرحسین زند مدیر استانی البرز و رییس شعبه کرج، فرزین سمائی مدیر امور شعبه مستقل توسعه ملی، مریم شاهی مدیر استانی سمنان و رییس شعبه سمنان، حمید عباسیان رییس شعبه فولاد و  نادر کاشانی رییس شعبه تهران صنعت بانک صنعت و معدن به عنوان مدیریت ها و شعب برتر تقدیر شد.
گفتنی است، موسسه آموزش عالی بانکداری ایران از سال ۱۳۸۹ تاکنون ۱۱ دوره از گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک های کشور را برگزار کرده است. در سال گذشته یازدهمین گردهمایی شعب هم زمان با همه‌گیری ویروس منحوس کرونا به صورت آنلاین برگزار شد و مانند چهار دوره پیشین، متناسب با موضوع، نظرسنجی‌هایی نیز انجام شد که نتایج حاصل از تحلیل داده‌های آن، بر روی سایت مؤسسه آموزش عالی بانکداری ایران  قابل مشاهده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=38409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.