• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

تقدیررئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ازمشارکت بانک تجارت در پروژه های صنعتی

  • کد خبر : 33048
  • 28 آذر 1400 - 23:59
تقدیررئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ازمشارکت بانک تجارت در پروژه های صنعتی

دکترپورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده شهر کرمان و راور درمجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت از عملکرد این بانک برای مشارکت در پروژه های صنعتی کشور تقدیر کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده شهر کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیر عامل این بانک با تقدیر از حمایت ها و مشارکت بانک تجارت برای حضور درپروژه های سرمایه گذاری استان کرمان گفت:این بانک پیش از این نیز در اکثر طرح های صنعتی و تولیدی کشور مشارکت داشته و امیدوارم این همکاری ها در سایر طرح های سرمایه گذاری ادامه پیدا کند.

دکتر هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت با ابراز خرسندی از دیدگاه مثبت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به سبب عملکرد این بانک در مشارکت طرح های تولیدی کشور،گفت:بانک تجارت درکنار ارائه تسهیلات به مجموعه های صنعتی و تولیدی، مصمم به در اختیارگذاشتن ابزارهای لازم برای گسترش همکاری ها است و آمادگی ارائه مدل های جدید و کارآمد کسب و کار و بسته های خدماتی متناسب با نیازهای مجموعه های مختلف صنعتی رادارد.

مدیرعامل بانک تجارت همچنین به تشریح خدمات قابل ارائه بانک به حوزه صنعت و معدن در استان کرمان از جمله صدور انواع ضمانتنامه‌های بانکی، اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی، عاملیت فاینانس‌های خارجی و استفاده از توان بانک در تأمین مالی پروژه های آتی مجتمع های صنعتی فعال کشور پرداخت.

کی لانی رئیس هیات مدیره بانک نیز در این نشست با اشاره به اینکه اکنون بانک تجارت به دلیل تجارب ارزنده اش در حوزه صنایع و معادن، تبدیل به بانکی تخصصی درصنعت کشور شده است،گفت:این بانک درک متقابلی از درخواست های مجموعه های صنعتی دارد و با برخورداری از کارشناسان مجرب و حرفه ای در این حوزه، آمادگی ارتقای فعالیت های خود در زمینه های مختلف از جمله راه حل های مالی منطبق با نیاز شرکت ها در پیشبرد پروژه های مرتبط در حوزه صنایع و معادن را دارد.

در این جلسه شریفیان و امین زارع معاونین مدیرعامل،کاظم پور مدیر امور هیات مدیره و عامل و بسکابادی مدیر شعب کرمان حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.