• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تغییر نگاه صنعت، به بیمه رازی/ رضایت مشتریان اولویت اصلی بیمه رازی

  • کد خبر : 60561
  • 28 آذر 1401 - 13:12
تغییر نگاه صنعت، به بیمه رازی/ رضایت مشتریان اولویت اصلی بیمه رازی

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به دستاوردهای بیمه رازی در دو سال اخیر گفت: بیمه رازی به عنوان یکی از لیدرهای بیمه‌های هواپیما، کشتی و انرژی در صنعت شناخته می‌شود و این مهم با اجرای پنج چرخش استراتژیک و همراهی ستاد، شعبه و شبکه فروش محقق شده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در سفر استانی به استان سمنان در جمع نمایندگان و کارکنان این استان با اشاره به وجود فضای صمیمی و دوستانه نمایندگان و همکاران شعبه استان سمنان که عامل دلگرمی و رشد بیش از پیش فعالیت بیمه‌ای در این استان است، گفت: براساس شاخص‌های کمی و کیفی عملکرد شعب در سطح کشور از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا انتهای نیمه اول سال جاری پنج شعبه به عنوان شعب برتر انتخاب شده‌اند که خوشبختانه شعبه سمنان نیز در بین شعب برتر قرار گرفته است.

او ادامه داد: سهم بازار بیمه رازی در زمینه حق بیمه تولیدی در انتهای سال ۱۳۹۹، در بهترین حالت ۱٫۷ درصد بوده و این در حالی است که سهم شرکت در زمینه پرداخت خسارت در حدود ۲٫۸ درصد بوده و بالاترین نسبت خسارت برای بیمه رازی به ثبت رسیده و در حال حاضر شرایط بیمه رازی بسیار متفاوت و مناسب است و از رشد قابل توجه‌ای برخوردار است، که این موارد در بازاریابی و مذاکرات نمایندگان و شبکه فروش تاثیرگذار است.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به برنامه ریزی و به‌روزرسانی زیرساخت‌های شرکت در دو سال اخیر یادآور شد: اصلاح ساختار مالی شرکت در دستور کار قرار گرفت که منجر به افزایش سرمایه شرکت، رشد توانگری مالی و دریافت مجوز اتکایی از سوی بیمه رازی شد.

جباری خاطرنشان کرد: شرکت بیمه رازی که در گذشته به عنوان فروشنده بیمه‌های وسایل نقلیه موتوری شناخته می‌شد در حال حاضر با برنامه ریزی مناسب به عنوان بیمه‌گر مقتدر در بیمه‌های هواپیما، کشتی و انرژی شناخته می‌شود.

او بیمه رازی را در برخی شاخص‌ها در بین پنج شرکت برتر صنعت بیمه معرفی کرد و یادآور شد: سهم نگهداری بیمه رازی در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و این مهم در کنار دیگر موئلفه‌های اقتصادی و عملکردی در فعالیت حرفه‌ای نمایندگان و شبکه فروش تاثیر قابل توجهی دارد و ستاد بیمه رازی به دنبال آن است تا عملکرد و اهداف تعیین شده در راستای رشد بیش از پیش نمایندگان و شبکه فروش باشد.

مدیرعامل بیمه رازی بیان کرد: در سال گذشته مجوز تاسیس ۳۳ شعبه از سوی هیئت مدیره صادر شده و شعب بابل، کاشان ماهشهر راه اندازی شده که بیمه رازی در ماه‌های آینده در شهر شاهرود شعبه افتتاح خواهد شد و این موضوع در راستای پنج چرخش استراتژیک و اجرای هرچه بهتر استراتژی شعبه محوری و نماینده محوری است.

جباری جایگاه مدیران شعب و استانی را در حد مدیران ستادی دانست و گفت: ساختاری ستاد و شعب در راستای فعالیت بیشتر شعب و نمایندگان و افزایش خدمت رسانی به ذینفعان اصلاح شده است.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه رازی افزود: قراردادهای جدیدی با حوزه بانک، صنایع و خدمات به امضا رسیده و بیمه رازی بهترین خدمات را به این موسسات ارائه خواهد کرد لذا در کنار واحدهای ستادی، نمایندگان در سطح استان باید به زیرمجموعه‌های استانی این موسسات مراجعه و خدمات به‌روز و بیمه‌نامه‌های جدید و متفاوت ارائه کنند.

او گفت: بیمه رازی فعالیت خود را برپایه ارائه خدمات به‌روز و متفاوت طراحی کرده و با وجود آنکه در سال جاری با ارزیابی دقیق ریسک و نرخ حق بیمه شرکت افزایش یافته است اما بیمه‌گذاران بزرگ به دلیل ارائه خدمات به‌روز و به موقع از سوی بیمه رازی، قرارداد را تمدید کرده‌اند.

جباری در انتها با اشاره به عملکرد مناسب شعبه و نمایندگان استان سمنان، تاکید کرد: با توجه به قابلیت و ظرفیت‌ها انتظار از همکاران و شبکه فروش استان سمنان بیش از عملکرد فعلی است، از این‌رو نیاز است تا بیش از پیش در این استان تلاش شود و پرتفوی بیمه رازی در استان سمنان رشد قابل توجهی را به ثبت برساند.

بر اساس این گزارش، در انتهای جلسه هم اندیشی مدیرعامل بیمه رازی با شبکه فروش استان سمنان این شرکت از عبدالرضا بیدکی، سید محمد موسویان، سیده فاطمه حسینی جبلی و مسعود شکریان به عنوان نماینده و کارگزار برتر این استان تقدیر و تشکر شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.