• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

تعیین تکلیف ۲۰ هزار میلیارد تومان کالا در سازمان اموال تملیکی

  • کد خبر : 60587
  • 28 آذر 1401 - 16:16
تعیین تکلیف ۲۰ هزار میلیارد تومان کالا در سازمان اموال تملیکی

معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم، بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شده است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از صدا و سیما، سعید غلامی باغی با بیان اینکه امروز هشتمین حراج حضوری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار می‌شود، گفت: در ۷ دوره برگزاری حرج حضوری، بیش از ۱۳۷ هزار میلیارد تومان کالا عرضه شده است.

او گفت: در مزایده‌های الکترونیکی برگزار شده هم تاکنون بیش از ۶ هزار میلیارد تومان کالا به فروش رفته که رشد بیش از ۷۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

غلامی گفت: حراج حضوری مردمی‌ترین روش فروش سازمان است که در آن همه‌ فعالان و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند تنها با کارت ملی و کارت بانکی در این حراج حضور یافته و کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم و پس از دستور رئیس جمهور بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف و همه انبارهای سازمان ساماندهی شده است.

در هشتمین حراج حضوری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی که امروز دوشنبه (۲۸ آذرماه) برگزار می‌شود بیش از ۱۶۴ دسته کالایی به ارزش حدود ۳۹ میلیارد تومان از ۲۱ استان کشور برای فروش عرضه می‌شود.

این حراج در مرکز همایش‌های دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران به نشانی تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از تقاطع جلال آل احمد، بین خیابان ۱۵ و ۱۶ از ساعت ۱۰ امروز برگزار می‌شود. در صورت عدم اتمام کالا‌های عرضه شده، ادامه حراج به روز بعد موکول خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.