• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

تعهد ال‌جی برای هدف‌گذاری تهاجمی درزمینه کاهش گازهای گلخانه‌ای

  • کد خبر : 21428
  • 23 مرداد 1400 - 15:16
تعهد ال‌جی برای هدف‌گذاری تهاجمی درزمینه کاهش گازهای گلخانه‌ای

ال‌جی الکترونیکس امروز تعهد خود را برای هدف‌گذاری علمی به سوی کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای (GHG) هنگام مصرف محصولات ال‌جی تا سال ۲۰۳۰ ، اعلام نمود. اکنون ال‌جی اولین شرکت کره‌ای است که در کمپین جهانی Net Zero (کربن صفر) با عنوان Business Ambition for 1.5° شرکت می‌کند. این کمپین که توسط Science Based Targets […]

ال‌جی در سال ۲۰۱۹ اعلام نمود به طرح نوآورانه Zero Carbon 2030 پیوسته است و متعهد شد که میزان کل انتشار مستقیم کربن و انتشار غیرمستقیم در فرآیند تولید را در مقایسه با حد مرجع سال ۲۰۱۷، تا ۵۰ درصد کاهش دهد. اکنون هم ال‌جی با پیوستن به Business Ambition for 1.5°C در چالشی بسیار بزرگ‌تر، هدف جدیدی را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در مرحله استفاده از محصولاتی مانند یخچال، ماشین لباسشویی و سیستم‌های تهویه مطبوع منازل تعیین نموده است. در واقع گزارش امسال ال‌جی به CDP نشان داد که مرحله استفاده از محصولات اصلی، بیش از ۸۰ درصد از انتشار گازهای گلخانه‌ای را تشکیل می‌دهد.

اهداف مبتنی بر علم که توسط SBTi ترویج شده، با آخرین تحقیقات علمی مطابقت داشته و آنچه را برای دستیابی به هدف گسترده توافقنامه پاریس ضروری است، یعنی محدود کردن گرمایش زمین به ۱.۵ درجه سانتی‌گراد، در خود دارد. هدف برنامه کاهش انتشار کربن ال‌جی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای تا سال ۲۰۳۰، تمامی فرآیند ، از تولید محصول تا استفاده از آن را در برمی‌گیرد که بر اساس داده‌های علمی توسط SBTi موردبررسی و تأیید قرارگرفته است.

Kim Joon-ho، معاون اجرایی و رئیس مرکز مدیریت کیفیت ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «فعالیت‌های فعلی ال‌جی در راستای استراتژی میان‌مدت و بلندمدت ESG ما برای تولید محصولات و خدمات سازگار با محیط‌زیست برای نسل‌های آینده است. ال‌جی فعالانه روی راه‌حل‌های زیست‌محیطی با تمرکز بر موضوعات کربن صفر و اقتصاد دورانی(Circular Economy) کار می‌کند تا نسل‌های آینده بتوانند از زندگی بهتری برخوردار شوند و در ساخت فردایی بهتر مشارکت داشته باشند.»

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.