• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

تعمیرات اساسی یک تجهیز استراتژیک در فولاد خراسان با تکیه بر توان داخلی

  • کد خبر : 51620
  • 19 مرداد 1401 - 10:08
تعمیرات اساسی یک تجهیز استراتژیک در فولاد خراسان با تکیه بر توان داخلی

کارکنان متعهد شرکت با همکاری پیمانکاران متخصص داخلی کار تعمیر اساسی ترانس ۱۶۵کیلوولت فولادسازی را، که یکی از تجهیزات حساس و استراتژیک تولید است، با موفقیت به انجام رسانده و آن را در مدار قرار دادند.

در حالی که بدعهدی شرکت های خارجی به بهانه تحریم های ظالمانه، اشکالاتی در روند تامین ترانس خریداری شده از کشور ایتالیا ایجاد کرده، همکاران پرتلاش و متعهد بهره برداری، با یک برنامه ریزی مدبرانه، دوران اوج مصرف برق در کشور را به فرصتی برای تعمیر این تجهیز حساس و مهم بدل کردند و با خارج کردن ترانس ۱۶۵کیلوولت از زیر بار، اقدامات مورد نیاز و ضروری را برای اطمینان از کارکرد صحیح آن به انجام رساندند.

همکاران واحد توزیع و شبکه برق، در روزهای اوج بار شبکه سراسری برق، با توجه به «محدودیت های تامین انرژی»، با قطع هدفمند برق و اجرای تعمیرات برنامه ریزی شده، برای اوج گیری روند تولید پس از رفع محدودیت ها آماده شدند.

بازبینی خطوط انتقال، شبکه و تجهیزات مرتبط و تعمیر تجهیزات راهبردی در شبکه برق مجتمع به همت کارکنان خستگی ناپذیر شرکت، امسال با تعمیر ترانس ۱۶۵ کیلوولت واحد فولادسازی شماره ۱ همراه بود.

به گفته مدیر «پشتیبانی فنی،انرژی و سیالات»، تعمیر این ترانسفورماتور، با انجام تست های قبل از تعمیرات، تخلیه ۶۰هزار لیتر روغن، عیب یابی توسط همکاران شرکت و پیمانکار تعمیر، ترمیم و رفع عیب، رطوبت گیری، شارژ مجدد روغن، تست های پس از تعمیر و زیر بار بردن ترانس، از نقاط اوج تعمیرات سالانه واحد پشتیبانی، انرژی و سیالات بوده است.

مهندس توکلی راد، همچنین از تعمیرات معمول سالانه پست برق، واحد آب رسانی و تولید اکسیژن و هوای فشرده خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با این تعمیرات، واحدهای تولیدی، تازه نفس و با روحیه ای مضاعف آماده رکوردشکنی و تولید روزافزون باشند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=51620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.