• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

تعطیلی برخی از شعب بانک سامان

  • کد خبر : 62385
  • 24 دی 1401 - 9:57
تعطیلی برخی از شعب بانک سامان

با اعلام ستاد مدیریت بحران کشور و همچنین استانداری‌ها برای کنترل مصرف انرژی برخی از شعب بانک سامان در سراسر کشور تعطیل شد.

با اعلام ستاد مدیریت بحران کشور و همچنین استانداری‌ها برای کنترل مصرف انرژی برخی از شعب بانک سامان در سراسر کشور تعطیل شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سامان رسانه، به دنبال برودت هوا و لزوم کنترل مصرف انرژی برخی از شعب بانک سامان در استان‌های البرز، اصفهان و خراسان رضوی تعطیل شد.
بر این اساس، روز چهارشنبه ۲۱ دی در استان البرز، فقط شعبه میدان توحید فعال خواهد بود و باقی شعب استان شامل مهرشهر و جهانشهر تعطیل خواهد بود.
در استان اصفهان روز چهارشنبه ۲۱ دی فقط شعبه زاینده فعال خواهد بود و باقی شعب تعطیل هستند. همچنین در روز پنج‌شنبه نیز فقط شعبه خانه اصفهان آماده خدمت‌رسانی است و سایر شعب این استان تعطیل هستند. 
در استان خراسان رضوی نیز روز چهارشنبه شعبه مشهد و مدرس فعال هستند و در روز پنج‌شنبه نیز فقط شعب سجاد و هاشمیه آماده خدمت رسانی هستند.
شعب استان سمنان و کردستان نیز در روزهای چهارشنبه ۲۱ و پنج‌شنبه ۲۲ دی ماه علی‌رغم تعطیلی سراسری این دو استان، باز و آماده خدمات رسانی هستند.
لازم به ذکر است که تمامی مشتریان بانک سامان در این مدت می‌توانند خدمات مورد نیاز بانکی خود را از بستر اپلیکیشن موبایلت و نت بانک سامان دریافت کنند. 
همچنین شماره ۰۲۱۶۴۲۲ نیز در تمامی ساعات شبانه روز، آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان عزیز است. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=62385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.