• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

تعامل سازنده بانک مسکن نسبت به تامین تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

  • کد خبر : 67338
  • 16 فروردین 1402 - 13:03
تعامل سازنده بانک مسکن نسبت به تامین تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

عضو هیات مدیره شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام(ره)در زنجان، گفت: بانک مسکن در استان زنجان نسبت به تامین تسهیلات پروژه های نهضت ملی مسکن پای کار است و تعامل سازنده ای دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عضو هیات مدیره شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) روز سه شنبه در آیین افتتاح همزمان ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور که از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) احداث شده و همچنین با حضور حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و سید محمد شعاعی معاون آمور عمرانی استانداری زنجان به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: پروژه مسکونی برکت در کوی نصر شهر زنجان در زمینی به مساحت پنج هکتار در دست اجرا است که زمین این پروژه از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای نهضت ملی مسکن واگذار شده است.

اسماعیل طالبی با بیان اینکه این پروژه در مجموع ۷۴۴ واحد مسکونی در قالب ۹۳ بلوک چهار طبقه‌ای است،اظهار داشت: فاز نخست این پروژه با ظرفیت ۱۹۲ واحد مسکونی در قالب ۲۴ بلوک تکمیل شده که امروز کلید این تعداد واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه فاز دوم پروژه نیز شامل ۵۵۲ واحد مسکونی است،افزود: خوشبختانه طی ماه‌های آینده تعدادی از واحدهای مسکونی این فاز تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.

عضو هیات مدیره شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام(ره)در زنجان، از همکاری خوب بانک مسکن استان نسبت به تخصیص تسهیلات به پروژه برکت قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه این بانک نسبت به تامین تسهیلات ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن پای کار است و تعامل سازنده ای دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.