• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

تشکر و قدردانی مسئولین و تلاشگران ذوب آهن اصفهان از تمجید مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

  • کد خبر : 44108
  • 06 اردیبهشت 1401 - 14:30
تشکر و قدردانی مسئولین و تلاشگران ذوب آهن اصفهان از تمجید مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مهندس ایرج رخصتی، سرپرست ذوب آهن اصفهان به نمایندگی از خانواده بزرگ این مجتمع عظیم صنعتی با ارسال نامه ای از تمجید و حمایت های دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عملکرد و تلاش کارکنان این شرکت تشکر و قدردانی نمود. در این نامه آمده است؛

آن چه در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها در ذوب آهن اصفهان به مبارکی رخ داد، پیامد برنامه ریزی جامع مدیریت عالی و معاونین، اجرای به وقت مدیران، کارشناسان و به ویژه تلاش های بی وقفه و ستودنی کارگران و پشتیبانی های بی دریغ خانواده های ذوب آهنی در این مجتمع نامدار عرصه صنعت است و صد البته بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ وزارت مردم نه از سر فروتنی که از حقیقت، بیش از خدمتگزاری به خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان، نقش دیگری برای خود متصور نبوده و نیستم.
متن نامه مهندس رخصتی بدین شرح است؛
جناب آقای دکتر حجت الله عبدالملکی
وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران
با سلام، ادب و احترام
خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که در دولت انقلابی و مردمی به ما توفیق خدمت و خدمتگزاری عطاء فرمود.

با آرزوی قبولی طاعات، عبادات و خدمات انقلابی و مردم مدارانه جنابعالی در پیشگاه پروردگار متعال، به استحضار عالی می رساند؛ پیام سرشار از محبت و حمایت آن برادر عزیز که با اشراف کامل به مسایل و امور زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شد چنان شور و شعفی وصف ناپذیر در فضای ذوب آهن اصفهان برانگیخت که خستگی کار در صنعت خشن فولاد را از تنمان زدود. پشتیبانی مضاعف، قوت قلبی شد تا با اشتیاق و توان افزون تر، راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم انقلابی آن و تحقق اهداف وزارت مردم را رو به سوی قله سربلندی و سرافرازی بپیماییم.
با افتخار اعلام می دارد؛ همکاران تلاشگر و سخت کوش جناب عالی در ذوب آهن اصفهان،  ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با پیروی از منویات همیشه راهگشای زعیم عالیقدر جهان اسلام حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، رهنمود های رییس جمهور محبوب آیت الله دکتر رییسی و سیاست های کلان وزارت مردم و حمایت های برادر بزرگوار و انقلابی جناب دکتر میرهاشم موسوی، مدیران عامل و مجموعه شستا و صدرتأمین، مسئولین و نمایندگان استان اصفهان به ویژه نماینده محترم شهرستان لنجان به چنان دستاوردهای بزرگی دست یافتند که در تاریخ این شرکت بزرگ، سال رکوردهای پیاپی نام گرفت.

مزید استحضار عالی معروض می دارد؛ اهریمن پوشالی تحریم زیر چرخ ارابه اراده پولادین  همکاران عزیز جناب عالی در ذوب آهن اصفهان، مجال نفس کشیدن نیافت و توسن سرکش تولید و توسعه کارکنان بلند همت و پرآوازه این مجتمع بزرگ در کمند هیچ تهدید و تحدیدی گرفتار نیامد و با خلاقیت و نوآوری از تگناها گذشتند و حماسه آفریدند.

آن چه در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها در ذوب آهن اصفهان به مبارکی رخ داد، پیامد برنامه ریزی جامع معاونین، اجرای به وقت مدیران ، کارشناسان و به ویژه تلاش بی وقفه و ستودنی کارگران و پشتیبانی های بی دریغ خانواده های ذوب آهنی در این مجتمع نامدار عرصه صنعت است و صد البته بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ وزارت مردم نه از سر فروتنی که از حقیقت بیش از خدمتگزاری به خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان، نقش دیگری برای خود متصور نبوده و نیستم.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان، مراتب خشنودی و امتنان یکایک آن ها را  به محضر جناب عالی تقدیم می دارم.
دستاوردهای بزرگ ذوب آهن اصفهان گوارای وجود همه کسانی که دل در گرو شکوهمندی بیش از پیش انقلاب اسلامی و آبادانی ایران عزیز دارند.

با تجدید احترام و امتنان
ایرج رخصتی
سرپرست شرکت ذوب آهن اصفهان

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.