• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

ترویج توسعه فرهنگ تعاون با اجرای «بازی تعاون»

  • کد خبر : 59977
  • 20 آذر 1401 - 14:12
ترویج توسعه فرهنگ تعاون با اجرای «بازی تعاون»

به منظور گسترش فرهنگ تعاون،«بازی تعاون» با حمایت بانک توسعه تعاون در مدارس استان های ایلام و کرمانشاه اجرا شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون طرح بازی تعاون با حمایت مالی بانک توسعه تعاون در مدارس این استان برگزار شد.
بخش تعاون یکی از سه بخش اصلی اقتصاد کشور است که در اسناد راهبردی اقتصادی کشور، سهم ۲۵ درصدی برای بخش تعاون هدفگذاری شده است.
در استان ایلام مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام، مدیران مدارس و نمایندگان معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.
از سوی دیگر،باحضور مدیران وزارت تعاون ،مدیر مدارس غیرانتفاعی آموزش وپرورش استان کرمانشاه و روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه بازی تعاون در مدرسه مفید کرمانشاه برگزار شد.
بازی تعاون در مدارس شهرستان کرمانشاه باحضور مدیران ستادی وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی ، مدیر مدارس غیر انتفاعی اموزش وپرورش استان کرمانشاه وروابط عمومی بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه به منظور ترویج فرهنگ تعاون وهمکاری در بین جامعه ونسل جوان در سطح مدارس استان کرمانشاه وباحمایت مالی بانک توسعه تعاون برگزارشد.
بر اساس این گزارش در بازی تعاون که نوعی بازی ترویجی و فکری است در خصوص چگونگی تشکیل تعاونی، همکاری و تعاون و شناساندن روحیه تعاون و به کارگیری تعاون در پیشبرد طرح ها و برنامه های اقتصادی و اجتماعی؛ فرهنگ سازی می شود.
بانک توسعه تعاون به عنوان مهم ترین نهاد مالی بخش تعاون در ترویج تعاون و برگزاری این بازی در سطح مدارس ایلام مشارکت کرد. بر این اساس ۱۴ نفراز برگزیدگان و برندگان این بازی هدایای خود را از بانک توسعه تعاون دریافت کردند.
در این رویداد تفریحی آموزشی یکی از مفاهیم کلیدی در جامعه پذیری دانش آموزان آموزش داده می شود.
قرار است این بازی فکری – آموزشی به صورت تدریجی با مشارکت بانک توسعه تعاون در سایر استان های کشور اجرا شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=59977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.