• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

تحول در صنعت بانکداری با «نئوبانک»

  • کد خبر : 34089
  • 13 دی 1400 - 11:32
تحول در صنعت بانکداری با «نئوبانک»

حرکت به‌سمت بانکداری دیجیتالی به اولویت نخست بانک ایران زمین مبدل شده به‌گونه‌ای که هر روز شاهد طراحی ابزارهای نوینی از سوی این بانک هستیم که در راستای افزایش خدمات در بستر دیجیتال صورت می‌گیرد موضوعی که هم‌اکنون با راه‌اندازی اولین «نئوبانک» در این موسسه تحول بزرگی را در صنعت بانکداری رقم خواهد زد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از آرمان ملی آنلاین، در این رابطه عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک با عنوان اینکه شرایط رقابتی ایجاد شده بین بنگاه‌های اقتصادی عاملی برای تقویت و کارهای موثر در ایجاد ارتباط قوی بین همه همکاران است، گفت: روابط سیستماتیک نیاز هر سازمانی است که باعث می‌شود اگر مساله و مشکلی پیش می‌آید مطرح کنیم و بتوانیم حل کنیم. مهمتر این است که وقتی آگاهی نسبت به امور و تلاش‌های صورت گرفته کامل شود، نتیجه‌اش رسیدن به جایگاهی است که بانک در حال حاضر به‌دست آورده است.

راه‌اندازی اولین نئوبانک واقعی در کشور، تحول بزرگ بانک ایران

مدیرعامل بانک ایران زمین خاطرنشان کرد: قدم اول بانک ارائه خدمات بانکداری در حوزه دیجیتال با اپلیکیشنی به‌نام «فراز» است که مشتریان بتوانند از طریق تکنولوژی بدون حضور در شعب خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند. قدم بعدی هوشمندسازی سیستم است. به‌صورتی‌که مشتریان زمانی‌که از خدمات بانک استفاده می‌کنند، براساس نوع رفتار آنها (ارزش مشتری) خدمات خاصی برای آنها طراحی و ارائه شود. پورسعید در خصوص نئوبانک ایران زمین بیان داشت: راه‌اندازی اولین نئوبانک واقعی در کشور، تحول بزرگ بانک ایران زمین در صنعت بانکداری خواهد بود. این قرارداد با شرکت بزرگ‌های وب منعقد شده و قطعاً در آینده نزیک تعداد قراردادها و کسب‌وکارهایی که می‌توانند در این بستر فعالیت کنند بیشتر خواهد شد.

تسهیلات «انتخاب»

البته رویکرد بانک ایران زمین تنها به خدمات بانکداری الکترونیک محدود نشده و در حوزه تهسیلات‌دهی نیز موفق به ایجاد نوآوری شده است به‌طوری‌که با راه‌اندازی طرح تسهیلاتی «انتخاب» اعطای تسهیلات به مشتریان را براساس نیاز واقعی و مطابق با شرایط مشتریان تخصیص می‌دهد. بر این اساس هدف اصلی بانک از اجرای این طرح، انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات توسط خود مشتریان، با توجه به نیازشان است. در این طرح تسهیلاتی مشتریان می‌توانند تا سقف یک‌میلیارد ریال با امکان واریز و برداشت، دریافت و نرخ سود سالیانه را از ۱۰ تا ۱۸ درصد به دلخواه انتخاب کنند. البته برای دریافت این تسهیلات افتتاح حساب با حداقل مبلغ ۵ میلیون تومان الزامی است و این طرح از دیماه به مدت یکسال اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.