• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تحول اعتباری بانک ملی ایران با رونمایی از ۴ محصول جدید

  • کد خبر : 41193
  • 17 اسفند 1400 - 15:20
تحول اعتباری بانک ملی ایران با رونمایی از ۴ محصول جدید

چهار بسته جدید اعتباری بانک ملی ایران به منظور ارایه تسهیلات ارزان قیمت برای رفع نیاز صاحبان مشاغل، اشخاص حقیقی، زائران و سایر افراد جامعه با حضور مدیران ارشد این بانک رونمایی شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تسهیلات آنی ملی «تام»، طرح اعتباری «نیکان ملی»، تسهیلات ویژه «زائرین» و محصول «وام قرض الحسنه بانک کارگشایی» از جمله این طرح های تسهیلاتی هستند که با آغاز سال جدید در تمامی شعب بانک قابل ارائه خواهند بود.

طرح تسهیلات آنی ملی «تام»
طرح تسهیلات آنی ملی برای تامین نقدینگی مورد نیاز همه مشتریان حقیقی که تمایل دارند علاوه بر دریافت تسهیلات ارزان قیمت و آنی، منابع خود را نیز نزد بانک سپرده گذاری کرده و از سود آن بهره مند شوند، طراحی شده است.
پرداخت تسهیلات موضوع طرح «تام» به تولیدکنندگان دارای پروانه بهره برداری و صاحبان جواز کسب، به منظور تامین سرمایه در گردش، سرمایه ثابت، مضاربه و… حداکثر تا سقف ۵۰ میلیارد ریال خواهد بود.
پزشکان، مهندسان عضو نظام مهندسی، وکلا، قضات، اعضای هیات علمی دانشگاه و مدیران ارشد سازمان ها و نیز اعضای هیات مدیره شرکت های با بیش از ۱۰۰ نفر نیروی کار، حداکثر تا سقف ۲۰ میلیارد ریال می توانند از این تسهیلات استفاده کنند، اما چنانچه پزشکان، متقاضی تسهیلات مرتبط با شغل خود باشند، حداکثر سقف تسهیلات قابل پرداخت به آنها ۵۰ میلیارد ریال خواهد بود. سایر مشاغل و افراد جامعه نیز می توانند حداکثر تا سقف ۱۰ میلیارد ریال از تسهیلات موضوع طرح «تام» بهره مند شوند.
نرخ سود تسهیلات طرح از صفر تا ۱۷ درصد و مدت بازپرداخت اقساط حداکثر پنج سال است.

تسهیلات ویژه «زائرین»
این طرح با هدف تامین مالی زائرین تمتع، عمره، عتبات، مشهد مقدس و سایر اماکن زیارتی عملیاتی و به منظور رونق گرفتن سفرهای زیارتی در کنار کمک به اقتصاد خانوار، پیاده سازی شده است و تسهیلات آن با اقساط ماهانه، مساوی و متوالی به متقاضیان در همه اقشار جامعه پرداخت خواهد شد.
این تسهیلات با نرخ چهار درصد و اقساط تا ۶۰ ماهه، تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت می شود.

طرح اعتباری «نیکان ملی»
همه اشخاص حقیقی جامعه می توانند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال از این تسهیلات استفاده کنند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه با نرخ چهار درصد، اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه و ماندگاری منابع از ۱۲ تا ۶۰ ماه پرداخت خواهد شد.
از جمله مزیت های ارزنده این طرح قابلیت توثیق انواع سپرده و همچنین طلا با هماهنگی شعب بانک کارگشایی به منظور جایگزینی وثایق و تضامین آن است.

محصول «وام قرض الحسنه بانک کارگشایی»
در این طرح سقف وام قرض الحسنه بانک کارگشایی از ۲۰ میلیون ریال به ۵۰ میلیون ریال افزایش یافته و این تسهیلات با نرخ کارمزد چهار درصد پرداخت می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=41193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.