• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

تحقق ۸۴ درصدی اهداف بانک سینا در ۷ ماهه اول سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 30531
  • 01 آذر 1400 - 17:29
تحقق ۸۴ درصدی اهداف بانک سینا در ۷ ماهه اول سال ۱۴۰۰

مدیرعامل بانک سینا در همایش یک روزه مدیران صف و ستاد در تبریز گفت: با تلاش و اراده جمعی همکاران، عملکردها در این بانک حاکی از تحقق ۸۴ درصدی اهداف درکل بودجه و تحقق ۹۴ درصدی هدف در بخش مانده تسهیلات طی ۷ ماهه گذشته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی با ابراز خرسندی از ارتقاء دیگر شاخص های عملکردی بانک طی این مدت اظهار داشت: با تدوین سیاست های هوشمندانه، برنامه ریزی مدون و تلاش تمامی همکاران توانستیم رویکرد درخشان و مناسبی از عملکرد بانک را به نمایش بگذاریم.
دکتر ایمانی با اشاره به بهبود عملکردها و موفقیت های بانک در شاخص های عملکردی، افزود: با وجود تمام محدودیت ها، بانک سینا در تمام شاخص های عملکردی در حوزه منابع، اعطای تسهیلات و کاهش نسبت مطالبات موفقیت های خوبی را کسب نموده بطوریکه اثرات مثبت آن در صورت های مالی مشهود است.
مدیرعامل بانک سینا همچنین ادامه داد: در حوزه وصول مطالبات با وجود بحران ناشی از کرونا که شبکه بانکی با مشکلاتی در این زمینه همراه بود نسبت آمار مطالبات غیرجاری بانک از ۴٫۱ به ۳٫۱ درصد رسیده است،که به نسبت رقم ۱۳ تا ۱۵ درصدی مطالبات در نظام بانکی، عملکرد بانک سینا دراین حوزه بسیار مطلوب بوده است.
دکتر ایمانی با تاکید بر سرعت فرایندها و عملیات بانکی در بانک سینا گفت: همکاران این بانک با تسریع در جذب و تخصیص منابع و دقت در پیاده سازی درست و صحیح برنامه های تعیین شده، نشان دادند که می توانند به آنچه که در مسیر تعالی و پیشرفت مدنظر است، دست یابند.
وی با تاکید بر ضرورت جلب رضایت مشتریان و ذی نفعان بانک گفت: رضایت مندی ذی نفعان در همه حوزه ها نمایانگر آن است که بانک سینا همواره سعی نموده با رعایت استانداردها و دستورالعمل های سازمان های نظارتی بر مدار موفقیت گام بردارد و این نشان دهنده سلامت و شفافیت مدیران و عزم بانک برای حرکت به سمت ترقی و پیشرفت است.
مدیرعامل بانک سینا خاطر نشان ساخت: معتقدیم در ۴ یا ۵ ماهه آخر سال دوران سختی خواهیم داشت که با همراهی و همدلی همکاران توانمند و کارآمد این زمان را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.
گفتنی است این همایش از سلسه همایش های منطقه ای بانک سینا است که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و مدیران ستادی و مناطق در سه شهر تبریز، مشهد و شیراز برای بررسی عملکردها و تبیین سیاستهای آتی بانک تا پایان سال برگزار می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.