• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

تجلیل از کارگران نمونه چادرملو بمناسبت روز جهانی کارگر

  • کد خبر : 68763
  • 14 اردیبهشت 1402 - 10:10
تجلیل از کارگران نمونه چادرملو بمناسبت روز جهانی کارگر

طی مراسمی از کارگران نمونه مجتمع صنعتی چادرملو تقدیر شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، در این مراسم که با حضور جمعی از کارگران نمونه و خانواده آنها در این مجتمع برگزار شد،

مهندس طاهر زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ضمن تبریک این روز به کارگران کوشا و متعهد و خانواده های آنها افزود: باید بپذیریم که نیروی انسانی کارآمد مهمترین سرمایه هر شرکت و مجموعه تولیدی است و کارگران که از شریف‌ترین طبقه اجتماعی هستند در صف مقدم این جبهه قرار دارند. وی گفت: در سالی که پشت سر گذاشتیم این شرکت به همت تمامی کارکنان به خصوص کارگران سخت کوش عملکرد خوبی به ثبت رساند و در نخستین ماه امسال نیز در کارخانه های احیا و فولاد رکوردهای جدیدی کسب شد که موفقیتی ارزشمند در سالی است که از طرف مقام معظم رهبری سال رشد و افزایش تولید نام گذاری گردیده است.
مدیر عامل چادرملو با اشاره به نقش بنگاههای تولیدی در شکوفایی اقتصادی کشور افزود: این شما هستید که با دست های توانمند خود چرخ های اقتصاد را به گردش در می آورید و موجب توسعه و پیشرفت کشور می شوید.

مهندس طاهر زاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی پرسنل شرکت که با وجدان کار، احساس مسئولیت و ابتکار و خلاقیت ثوابی را ایجاد می کنند، برای همگان و خانواده آنها که همواره در کنار نان آوران خانواده حامیشان هستند آرزوی سلامتی ، موفقت و بهروزی نمود.
بر اساس همین گزارش در پایان این مراسم از کارگران نمونه و همسران آنها با اهدای لوح تقدیر و شاخه های گل تجلیل شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=68763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.