• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

تجربه ۷۲ساله بانک صادرات ایران در خدمت کارآفرینان

  • کد خبر : 69773
  • 28 اردیبهشت 1402 - 15:39
تجربه ۷۲ساله بانک صادرات ایران در خدمت کارآفرینان

​معاون بانکداری جامع بانک صادرات ایران در جمع ابرکارآفرینان کشور برای کمک و پشتیبانی از تولید و اشتغال با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات ۷۲ ساله این بانک اعلام آمادگی کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدمحمد یزدی‌خواه، در نخستین همایش «ابرکارآفرینان ایران» که با حضور مسئولان، کارآفرینان برتر کشور، مدیران شرکت‌ها و صنایع بزرگ تولیدی و مدیران بانک صادرات ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزارشد، با اشاره به سابقه ۷۲ سال خدمات بانکی و‌ پولی به مردم و صنایع خرد و کلان کشور، ضمن تشریح شرایط نظام بانکی و لزوم توجه به ارتقا و تقویت ساختارهای مالی بانک‌ها گفت: بانک صادرات ایران همواره مورد اعتماد مردم ایران بوده و بالغ بر ۴۰ میلیون مشتری از خدمات این بانک استفاده می‌کنند و با وجود فراز و فرودهای مختلف، این بانک همواره مورد اعتماد آحاد جامعه بوده که این اعتماد سرمایه ارزشمند و بی‌بدیلی برای بانک است.

وی افزود: با درایت و هدایت مدیرعامل بانک و اعضا هیئت‌مدیره و زحمات یکایک کارکنان ارزشمند بانک مشکل اضافه برداشت بانک از آبان ماه گذشته برطرف شده و این بانک در راستای طراحی خدمات نوین بانکی، با اضافه نمودن خدمت چک امن دیجیتال، «چکنو» به سایر خدمات و محصولات این بانکی، بسیاری از مشکلات چک‌های کاغذی را برطرف نموده است .

یزدی‌خواه گفت: چکنو بانک صادرات ایران به عنوان نخستین چک امن دیجیتال کشور، با سرعت و دقت مناسب، از ظرفیت بسیار زیادی در کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت مبادلات پولی امن برخوردار است. بانک صادرات ایران خدمت به تولید، صنایع و اشتغال پایدار کشور را وظیفه اجتماعی خود می‌داند و این روند را با قدرت و آمادگی بیشتری ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: بانک صادرات ایران توجه جدی به کارآفرینان، شرکت‌های دانش‌بنیان داشته و در این کسب و کار نگاه صرفاً تجاری نداشته بلکه در موارد زیادی در نقطه سر به سر از بسیاری از این شرکت‌ها حمایت کرده است.

معاون مدیرعامل بانک صادرات ایران عطش اعتباری و تقاضای تسهیلات با توجه به تورم موجود را خاطرنشان کرد و افزود: قدرت اعتباری بانک‌ها محدودیت دارد و از این رو ضرورت دارد با همکاری بیشتر بین بانک و صنعت و از طرفی تخصیص بهینه تسهیلات در راستای حمایت از تولید، منابع به بهترین وجه تخصیص یابد.

وی تاکید کرد: در مجموعه بانک صادرات ایران آمادگی کامل برای همکاری و حمایت از تولید و صنعت همواره وجود دارد و دست تمامی صنعتگران و تولیدکنندگان کشور را افزایش همکاری‌ها، در راه تحقق اهداف اقتصادی و رشد و تعالی بیش از پیش کشور، به گرمی می‌فشاریم.

در این همایش، لوح افتخار و تندیس ویژه نخستین ابرکارآفرینان ایران به پاس حمایت بانک صادرات ایران به نمایندگی از مدیرعامل بانک، به سیدمحمد یزدی‌خواه اهدا شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.