• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

تجربه گرانمایه ۸۳ ساله بانک مسکن

  • کد خبر : 35407
  • 25 دی 1400 - 13:07
تجربه گرانمایه ۸۳ ساله بانک مسکن

عضو هیات مدیره بانک با تبریک سالروز تاسیس بانک مسکن گفت: بانک مسکن تنها بانک تخصصی در حوزه مسکن و توسعه شهری است که با پشتیبانی از اجرای اهداف کلان دولت در توسعه کمی و کیفی بخش مسکن و رونق آن موثر است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، جعفر آقاملائی، عضو هیات مدیره بانک به مناسبت هشتاد و سومین سالگرد تاسیس بانک مسکن در خصوص نقش آفرینی بانک مسکن در طرح‌های تولید و تامین مسکن به طور اجمالی به نکاتی درباره اعتلا و دستیابی به اهداف بانک اشاره کرد.

در پیام تبریک عضو هیات مدیره بانک مسکن آمده است:

ماموریت و وظیفه اصلی بانک، تسهیل فرآیند تامین مالی حوزه مسکن و توسعه شهری و اعطای تسهیلات جهت تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن و ارائه خدمات مالی، بانکی و مشاوره‌ای به فعالان، توسعه گران و سازندگان واحدهای مسکونی منطبق با الگوی مصرف برای اقشار میان درآمد و کم درآمد با تاکید بر احیای بافت‌های فرسوده و شهرهای میان جمعیتی است.

بانک مسکن تنها بانک تخصصی در حوزه مسکن و توسعه شهری است که با پشتیبانی از اجرای اهداف کلان دولت در توسعه کمی و کیفی بخش مسکن و رونق آن، نقش موثری در توانمندسازی مالی افراد فاقد مسکن، تامین مالی، اجرای برنامه‌های مالی و بانکی طرح‌های توسعه‌ای دولت در زمینه مسکن و توسعه شهری و بازآفرینی شهری ایفا می‌کند.

علاوه بر این موتور محرک اقتصاد کشور با رونق یافتن بخش مسکن به حرکت درخواهد آمد و بانک مسکن موظف است با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالای خود، در بخش‌های مختلف مسکن و فرآیند تولید آن همسو با دولت و همراه با مشارکت موثر در سیاست‌گذاری بخش مسکن و توسعه شهری و نیز مشارکت فعالانه در تدوین آیین نامه‌های اجرایی قوانین مربوط به این بخش، اهداف دولت را در حوزه مسکن محقق کند.

ایجاد، رشد و توسعه بانک‌ها و شرایط رقابتی حاکم بر آنها از ابتدای پیاده‌سازی صنعت بانکداری در کشور، بانک مسکن را همسو با سایر بانک‌ها به سمت جذب، پرورش و حفظ افراد مستعد به منظور تداوم رشد و بقای خود و کسب مزیت رقابتی برتر سوق داده است.

بانک مسکن در این ۸ دهه قطعا با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بوده است و با حفظ پویایی و ایجاد کانون مدیریت استعدادیابی و استعداد پروری به عنوان یک فرهنگ سازمانی و همچنین با جذب و پرورش افراد توانمند در سطح مدیریتی صف و ستاد و به یاری دانش و تجربه افراد با سابقه و همت و تلاش نیروهای جوان و باانگیزه، توانسته با نوآوری و توسعه محصولات و خدمات بانکی خود، ضمن تصمیم گیری و تصمیم سازی مناسب، در راستای پیشبرد اهداف و سیاست‌های بانک مسکن، نظام تامین مالی مسکن و مشارکت فعال در سیاست گذاری مسکن اقدام کند.

در حال حاضر نیز با بکارگیری تمام ابزار و امکانات و با استفاده از تجربه گرانمایه ۸۳ ساله خود، ضمن حفظ چابکی و پویایی لازم با توان مضاعف آماده تامین مالی پروژه‌ها و سیاست‌های توسعه‌ای دولت در حوزه مسکن را داریم.

یکبار دیگر هشتاد و سومین سالگرد تاسیس بانک را خدمت تمامی همکاران گرامی و خانواده محترم ایشان تبریک می گویم و با استفاده از این فرصت، از زحمات یکایک شما عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم. رضایت‌مندی شغلی و سازمانی کارکنان و تامین و حفظ اعتبار سطح معیشت و سلامت همکاران وعائله تحت تکفل آن‌ها اعم از شاغل، بازنشسته و … همواره از دغدغه‌های هیات مدیره بانک بوده است. امیدوارم با همت والا همچون گذشته در دستیابی به اهداف و برنامه‌های بانک موفق باشید.

با توجه به اینکه در شرایط فعلی، بخش اعظمی از سبد هزینه خانوارها صرف مسکن می‌شود و در آینده نیز چند میلیون زوج جوان متقاضی مسکن خواهند بود، این پیام را به مردم عزیز می‌دهم که در سال جهش تولید، به منظور پیاده‌سازی سیاست‌های دولت در راستای رونق بخشی مسکن و خانه دار کردن اقشار مختلف و دهک‌های میانی و کم درآمد، این بانک آمادگی اعطای انواع تسهیلات خرید، احداث و تعمیرات مسکن و ارائه خدمات مالی، بانکی و مشاوره‌ای به فعالان، توسعه گران و سازندگان واحدهای مسکونی را دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=35407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.